Avatar billede DanielFrank Nybegynder
03. februar 2010 - 16:49 Der er 6 kommentarer

Huller i lyden

Kære eksperter,

Jeg har lige installeret windows 7 på en ny bærbar samt en masse spil og nyttige programmer. Når jeg nu sidder og bruger den normalt og hører musik, opdager jeg pludseligt at hver gang min browser, Google Chrome, loader en webside så kommer der et hak i musikken.

Er der nogen der har et bud på, hvad der kan være galt??
04. februar 2010 - 06:33 #1
Har du 100% styr på / korrekte driverpakker ?

PS: Du bør/skal pænt følge op på dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/DanielFrank (Dem der ikke er grønne)
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede DanielFrank Nybegynder
04. februar 2010 - 21:19 #2
Mit lydkort hedder Realtek
Version: 6.0.1.5413
DirectX 10.0
Lydcontroller: HD Audio
Codec: ALC883

Dog når jeg henter driverpakken fra Realtek, kan pakken aldrig åbnes :S alle filer jeg henter fra Realtek er "ødelagte" ifølge WinRAR.

Computer specs:

Motherboard: Clevo M570RU
64bit Windows 7
Avatar billede DanielFrank Nybegynder
05. februar 2010 - 17:13 #3
Jeg har lige installeret den officielle driver og det gav heller ingen resultat. Men har lige lagt mærke til at der kommer en lille lyd fra harddisken, som muligvis kunne ha' noget at gøre med at computeren "hakker".

Det lyder som armen der bliver slået tilbage i disken - kan man reparere dette ved hjælp af diskfragmentering eller hvad kan man gøre?
05. februar 2010 - 19:31 #4
Sidste del af #1 ???
05. februar 2010 - 19:33 #5
... find og kør et HarddiskCheck program; evt. kig hos Harddisk leverandørens hjemmeside ?
05. februar 2010 - 19:34 #6
... find og kør et Harddisktest program; kig evt. på Harddisk leverandør hjemmeside...