Avatar billede hni Nybegynder
03. februar 2010 - 14:55 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Javascript foran CSS

Jeg har en javascript menu som jeg bruger på min side og nedenunder den har jeg en artikel der bliver vist med CSS.

Problemet er at mine javascript menuer bliver vist bagved billedet der er i artiklen nedenunder - altså når jeg kører musen over en menu og menupunkterne kommer frem, ja så bliver de vist under billedet.

Kan jeg på en eller anden måde få menuen til at blive vist foran billedet?

Måske der er noget java kode der gør at den ligger forrest?

Håber i kan hjælpe.
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2010 - 15:13 #1
kan du ikke bruge z-index til at køre dit css længere i baggrunden?
Jeg havde i øvrigt lingende problem tidligere, hvor jeg havde AllWebMenus til at styre menuer (javascript), og formular-felter lige under menuen kom foran menuen, selvom menuen var aktiv.
Det gik i sig selv igen - jeg har ikke ændret en linjes kode - så der var det nok en fejl i browser.
Avatar billede hni Nybegynder
03. februar 2010 - 15:40 #2
Problemet er at jeg ikke har adgang til CSS da det er et CMS system jeg bruger. Så kan det ikke lade sig gøre at lave noget i Javascriptet?

Lidt ala dette?

http://www.phpfreaks.com/forums/index.php?topic=166645.0
Avatar billede hni Nybegynder
03. februar 2010 - 15:43 #3
Jeg har forresten testet med flere browsere, men det er det samme desværre.
Men det er jo faktisk det samme som mit problem... Ville være rart hvis det også bare gik i sig selv igen. :-)
Avatar billede intenz Novice
03. februar 2010 - 19:01 #4
Har du et link til din side med problemet vi kan se?
Avatar billede lolman Nybegynder
04. februar 2010 - 03:10 #5
men hvis du kan skrive js kan du bruge det til at sætte z-index...

á la

dropDownMenu.style.zIndex=10000;
Avatar billede hni Nybegynder
12. juli 2010 - 13:14 #6
Fandt en anden løsning, men ellers tak. :-)

lolman, du kan få point hvis du sender svar.
Avatar billede hni Nybegynder
10. august 2010 - 16:52 #7
Svar
Avatar billede hni Nybegynder
10. august 2010 - 16:52 #8
svar