Avatar billede kroer Nybegynder
02. februar 2010 - 18:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærm, tastatur og mus tændes ikke ved start?

Hej eksperter,

jeg har haft problemer med min stationære, som ikke længere vil aktivere de ovennævnte "Skærm, tastatur og mus".

Jeg har haft rodet med mine ram, og de var ret svære at sætte ind på deres plads igen efter at jeg har haft taget dem ud, hvad skal jeg gøre?
Kan der være en anden grund?
Jeg har WIN XP

På forhånd tak.
02. februar 2010 - 19:17 #1
Det siger/skriver du jo næsten selv:
... ram, og de var ret svære at sætte ind på deres plads igen ... - hvis en RAM klods sidder forkert/skævt og du tænder dyret, kan RAM og/eller bundkort tage skade!!!
Avatar billede kroer Nybegynder
02. februar 2010 - 20:23 #2
Så hvis dette er tilfældet, så skal jeg ud og invistere i nye ram ellet et bundkort? Eller er det noget som kan repareres?
Avatar billede kroer Nybegynder
01. august 2010 - 16:38 #3
..