Avatar billede zeacon Nybegynder
31. januar 2010 - 17:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mit fjernsyn kan ikke finde mit grafikkort?

Hej eksperten, jeg kunne ikke rigtig finde på en god overskrift men håber alligevel der er en der kan hjælpe mig med mit lille problem.

Mit problem er at efter jeg er gået fra windows xp til windows 7 kan jeg ikke længere bruge "fn-f7" for at skifte over til mit fjernsyn (samsung 40") fra min (ibm t60) mit fjernsyn siger klik men viser bare sort skærm. Er der nogle ændringer jeg skal gøre efter at være skiftet til win 7 eller ?
Avatar billede Andreas_forslev Nybegynder
31. januar 2010 - 17:17 #1
har du prøvet Windows tasten + p?
det bruger jeg :P
Avatar billede zeacon Nybegynder
31. januar 2010 - 18:28 #2
Ja, det har jeg prøvet, men det fungerer på samme måde som min måde. Og den kan godt se den anden skærm, men går ikke over på den.. Mærkeligt
Avatar billede kimtheman Novice
31. januar 2010 - 19:09 #3
Nej det er takken man får for at kaste sig ud i nyt windows..Øvøv
Avatar billede zeacon Nybegynder
01. februar 2010 - 20:17 #4
Ja det er lidt æv :)
Avatar billede kimtheman Novice
01. februar 2010 - 22:15 #5
Mon ikke du skal bruge 5-10 minutter inde i skærmindstillingsmenuen.

* Du skal sætte skærmopløsningen ned til 640*480 på begge skærme.
* Du skal sætte hak i "Udvid Windows-skrivebordet over til denne skærm"
* Du skal trykke Fn-F7 nogle gange.

Prøv med forskellige skærmopløsninger og håb på du finder den rigtige.
Avatar billede zeacon Nybegynder
24. februar 2010 - 16:11 #6
Hejsa tak for indsatsen men fik ikke rigtig et svar der hjalp med problemet så vælger at lukke den nu. tak