Avatar billede kaktus Nybegynder
30. januar 2010 - 22:11 Der er 2 kommentarer

tooltip simpelt css

Kan en ekspert hjælpe med at få denne side
http://ekspert.sluk.dk/
til at virke i IE6???

tips: se kilde koden

Hjælp med det rette "ie-hack" men css må ikke ændres væsentligt og skal virke i alle browsere som udgangspunkt og javascript må ikke anvendes
Avatar billede zips Juniormester
31. januar 2010 - 08:47 #1
Da hover kun virker på Pseudo Selectors i IE6 og tidliger versioner er der ikke så mange muligheder, enten at sætte et a tag omkring eller lave det med javascript, en mulighed er csshover3.htc men det er jo det du ikke ønsker, så er der kun a tag tilbage
Avatar billede kaktus Nybegynder
31. januar 2010 - 21:12 #2
Nå det lyder jo ikke så godt......
MEN tak for indlæg