Avatar billede tera Nybegynder
17. juli 2001 - 22:17 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Email-kartotek slettet!!!

Jeg har opdateret min internet Explorer+Outlook Express, som jeg tidligere har gjort uden problemer, men nu er min gamle email-kartotek væk!

Jeg tror ikke der er meget at gøre, men jeg giver alligevel jer chancen, til at trylle den frem igen...
BEMÆRK POINTENE!!!!!!
Avatar billede hotpop Novice
17. juli 2001 - 22:41 #1
kan du finde *.wab på din pc? åben den og se hvad der er deri. går ud fra at kartoteket er det samme til beggge versioner?
Avatar billede tera Nybegynder
17. juli 2001 - 22:44 #2
Der er kun den nye, uden indhold!!!!
Avatar billede tera Nybegynder
17. juli 2001 - 22:45 #3
Man skulle ikke tro at den bare overskriver uden at spørger!!!
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. juli 2001 - 00:54 #4
Hvis du har Win me kan du lave en systemgendannelse og gemme dit email-kartotek.
Og så opdatere igen.
Ellers kan du godt begynde at sætte hjernen i svingninger for at huske adresser.
Hvis den først er overskrevet er der ikke noget at gøre.
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 09:02 #5
Søg efter wab.exe, evt. i C:\\Programmer\\Outlook Express.

Der plejer filen at ligge!

btw, så er det meget mystisk, da der ikke kom fejl da jeg opdaterede ..
Avatar billede apollo69 Nybegynder
18. juli 2001 - 13:25 #6
bbs>> \"btw, så er det meget mystisk, da der ikke kom fejl da jeg opdaterede .. \"
Den forstår jeg ikke.
Avatar billede bbs Nybegynder
18. juli 2001 - 13:53 #7
Jeg mener at det er sjovt at hans blir\' \"slettet\" for det gjorde mit ikke ..
Avatar billede tera Nybegynder
18. juli 2001 - 21:59 #8
Der er intet at gøre, nu ved jeg det til en anden gang!!
Avatar billede hotpop Novice
18. juli 2001 - 22:02 #9
tera> Vil du ikke have dine point retur da jeg jo ikke kom med et brugbart svar?
Avatar billede tera Nybegynder
18. juli 2001 - 22:05 #10
hotpop<< Jeg ville give dig 20 point i anvanceret men det kom ikke helt igennem.....endte kan du laver et \"spørgsmål\" til mig, ellers også skylder du mig rigtig mange svar!!!! *s*
Avatar billede hotpop Novice
18. juli 2001 - 22:09 #11
øjeblik...
Avatar billede hotpop Novice
18. juli 2001 - 22:14 #12