Avatar billede dannitn Nybegynder
27. januar 2010 - 15:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvilken er bedst?

Hej.

Jeg har haft en lille diskussion med en ven om, hvilken processor der er den bedste. Jeg ved ikke, hvilken det er, men han mener, Intel i7 skulle være noget af det bedste, eller bare "uber hardcore".

Jeg skal have købt en ny stationær computer, men hvilken af disse er bedst, hvad angår specifikationerne?

http://topdata.dk/product.asp?product=6621
http://topdata.dk/product.asp?product=6522
Avatar billede HBechJ Nybegynder
28. januar 2010 - 03:52 #1
Det ligger lidt i prisen.

Men i7 er toppen, men dette er ikke den største i7. det er en af de "mindre" med SOCKET 1156. så tror måske AMD ville vinde imellem de to setup, men tror det er meget lige.

Med grafikkort kommer an på om DX11 er noget du skal have, for så er der kun den med HD5850 da det er i den nye serie.
Avatar billede dannitn Nybegynder
29. januar 2010 - 17:58 #2
Hmm okay. :)
Har også kigget på nogle større i7'er, de koster virkelig kassen.

Men smid et svar, så giver jeg dig point.
Avatar billede HBechJ Nybegynder
29. januar 2010 - 18:56 #3
svar.