Avatar billede safrano Nybegynder
26. januar 2010 - 23:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WordPress

Jeg har brug for hjælp i forbindelse med en WordPress side jeg er ved at lave.

Der er ikke tale om design af en hel side, men om nogle få ting som jeg selv kan finde ud af. Derfor handler det også kun om en enkelt gang. Hjælpen skal foregå hos mig.

Du skal have kendskab til det plugin som hedder qTranslate. Det er hovedsageligt det jeg har problemer med.

Århus-området (10 min. fra city).
Avatar billede safrano Nybegynder
27. januar 2010 - 00:57 #1
Skulle selvfølgelig være. "...nogle få ting som jeg ikke selv kan finde ud af".
Avatar billede outsoft Nybegynder
29. januar 2010 - 21:17 #2
Hej Safrano!Vil du betale for det, eller vil du gerne have det "gratis" ?

Vi kan hjælpe dig - pr time pris.

Hilsen
Martin
www.outsoft.dk
Avatar billede safrano Nybegynder
30. januar 2010 - 01:10 #3
Jeg forventer ikke gratis hjælp fra folk jeg ikke kender (selv om det da ville være rart :)), så jeg vil skam gerne betale for det.

Imidlertid havde jeg forestillet mig en privat person. Kan se du er en virksomhed ..., hvilket jo nok betyder "lidt" andre priser.

Hvad er timeprisen?
Avatar billede outsoft Nybegynder
30. januar 2010 - 09:04 #4
Hej igen!
Du kan jo skrive til mig på martin(snabel-a)outsoft.dk så tager vi snakken der.

Hilsen
Martin
www.outsoft.dk
Avatar billede safrano Nybegynder
30. januar 2010 - 22:22 #5
Søger stadig.
Avatar billede safrano Nybegynder
06. februar 2010 - 00:52 #6
Har brug for hjælp!
Avatar billede safrano Nybegynder
11. februar 2010 - 00:30 #7