Avatar billede sevelsted Nybegynder
26. januar 2010 - 20:18 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Hjælp mit skrivebord er væk!

Hjælp mit skrivebord er væk
Hej Eksperter

Jeg har midstet midt skrivebord på min Vista PC.

Når min PC starter op, kommer der kun en mappe, hvorfra jeg kan åbne div. programmer, men der kommer altså slat ikke noget skrivebord fra.

Ingen baggrund (Kun sort) ingen menu linie og ingen startknap.

Har måske på fornemmelsen at det kan være en virus?

Jeg har lavet en Hijackthis fil, hvis nogen kan hjælpe?
Er der noget på computeren som ikke skal være der.

Jeg kan selvfølgelig godt reformaterer, men kører et program på computeren som koster 699,- at få installeret igen, så kan jeg løse problemet uden at reformaterer, vil det være dejligt.

Håber nogen kan hjælpe.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 19:07:39, on 26-01-2010
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18248)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\windows\system32\Dwm.exe
C:\windows\explorer.exe
C:\windows\system32\taskeng.exe
C:\windows\System32\rundll32.exe
C:\windows\System32\mobsync.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\ieuser.exe
C:\windows\system32\conime.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\ProCard\eClub.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=all&pf=cmdt
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://safesearch.cyberdefender.com/smallsearch.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.lidofitness.dk/index.php
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=all&pf=cmdt
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=all&pf=cmdt
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=localhost:7171
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;<local>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
F2 - REG:system.ini: Shell=explorer.exe rundll32.exe aqlb.hjo lhoweid
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0} - (no file)
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [amd_dc_opt] C:\Program Files\AMD\Dual-Core Optimizer\amd_dc_opt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PDF Complete] C:\Program Files\PDF Complete\pdfsty.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetRefresh] C:\Program Files\HP\SetRefresh\SetRefresh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Xerox PanelMgr] C:\Windows\Xerox\PanelMgr\SSMMgr.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCommunicationsManager] "C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechQuickCamRibbon] "C:\Program Files\Logitech\QuickCam10\QuickCam10.exe" /hide
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [RegistryMonitor1] C:\windows\system32\qtplugin.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [ST Recovery Launcher] %WINDIR%\SMINST\launcher.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [*Restore] C:\windows\System32\rstrui.exe /runonce
O4 - HKCU\..\Run: [Sidebar] C:\Program Files\Windows Sidebar\sidebar.exe /autoRun
O4 - HKCU\..\Run: [Internet Antivirus Pro] "c:\program files\Internet Antivirus Pro\IAPro.exe" /s
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RegistryMonitor1] "C:\windows\system32\incognito.exe"
O4 - HKCU\..\Policies\Explorer\Run: [atforonand] "C:\Users\lidofitness\AppData\Local\Microsoft\Windows\History\Low\History.IE5\MSHist012009051120090518\atforonand.exe"
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-19\..\Run: [WindowsWelcomeCenter] rundll32.exe oobefldr.dll,ShowWelcomeCenter (User 'LOKAL TJENESTE')
O4 - HKUS\S-1-5-20\..\Run: [Sidebar] %ProgramFiles%\Windows Sidebar\Sidebar.exe /detectMem (User 'NETVÆRKSTJENESTE')
O4 - Startup: siszyd32.exe
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRA~1\Java\JRE16~1.0_0\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRA~1\Java\JRE16~1.0_0\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/QuickTime/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0195851233750709) (0195851233750709mcinstcleanup) -  - (no file)
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - c:\program files\common files\logishrd\lvmvfm\LVPrcSrv.exe
O23 - Service: LVSrvLauncher - Logitech Inc. - C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\SrvLnch\SrvLnch.exe
O23 - Service: PDF Document Manager (pdfcDispatcher) - PDF Complete Inc - C:\Program Files\PDF Complete\pdfsvc.exe

--
End of file - 6518 bytes
26. januar 2010 - 21:10 #1
Yffer Pyffer - den er pænt gal !!!

Hvor er dit sikkerhedsprogram ?
Hvor er dine sikkerhedsopdateringer ? Incl Vista ServicePack2 ?

Der er mange 'snavs' elementer igang på 'dyret' !!!

Gennemfør det du kan fra denne 'pakke' ->

Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

---

Ved du selv eksempelvis hvad dette er ->
* [RegistryMonitor1]
* [Internet Antivirus Pro]
* [atforonand]
* ...
Avatar billede netsted Nybegynder
26. januar 2010 - 21:16 #2
Jeg har ikke et decideret svar på dit problem, men jeg ville da selv forsøge dette, hvis min pc reagerede sådan:

1) Er din Vista startet i fejlsikret tilstand? Det kan forklare den sorte skærm (men ikke resten)

2) Kan du indstille skærmopløsningen (højreklik på baggrunden, vælg Egenskaber...) Den kan være at din skærm og grafikkort er "out of sync" og derfor bliver dele af skrivebordet ikke vist

3) Kan du starte joblisten? (Ctrl+Alt+Delete)
Hvis ja, så prøv at markere Explorer under fanen 'Processor' og klik på knappen 'Afslut proces'. Vælg derefter fanen 'Programmer' og klik på knappen 'Nyt job...'. Indtast 'explorer' (uden apostroffer). Vender dit skrivebord tilbage?

4) Prøv evt. også at starte pc'en i fejlsikret tilstand ved at genstarte pc'en og gentagne gange holde F8 nede i et sekund ad gangen under boot-processen inden selve Windows startes.

I fejlsikret tilstand kan du evt. forsøge dig med en systemgendannelse (Start -> Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer) til tiden før problemet opstod.
Avatar billede sevelsted Nybegynder
27. januar 2010 - 18:52 #3
@karise_larry

Tak for hjælpen

Nu er mit skrivebord tilbage, men jeg har nogle problemer med at opdaterer, fåe fejlen: Windows Update-fejl 80072efd

Her er loggen fra Hijackthis filen.

Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2
Scan saved at 18:47:45, on 27-01-2010
Platform: Windows Vista SP1 (WinNT 6.00.1905)
MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6001.18248)
Boot mode: Normal

Running processes:
C:\windows\system32\Dwm.exe
C:\windows\system32\taskeng.exe
C:\windows\Explorer.EXE
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Windows\Xerox\PanelMgr\SSMMgr.exe
C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe
C:\Program Files\Logitech\QuickCam10\QuickCam10.exe
C:\Windows\System32\rundll32.exe
C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\reader_sl.exe
C:\Program Files\AVG\AVG9\avgtray.exe
C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
C:\Users\LIDOFI~1\AppData\Local\Temp\incognito.exe
C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LComMgr\LVComSX.exe
C:\Program Files\Common Files\Logishrd\LQCVFX\COCIManager.exe
C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe
C:\windows\System32\mobsync.exe

R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=all&pf=cmdt
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Bar = http://safesearch.cyberdefender.com/smallsearch.html
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.lidofitness.dk/index.php
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=all&pf=cmdt
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://ie.redirect.hp.com/svs/rdr?TYPE=3&tp=iehome&locale=da_dk&c=91&bd=all&pf=cmdt
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =
R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyServer = http=localhost:7171
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings,ProxyOverride = *.local;<local>
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
O1 - Hosts: ::1 localhost
O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll
O2 - BHO: WormRadar.com IESiteBlocker.NavFilter - {3CA2F312-6F6E-4B53-A66E-4E65E497C8C0} - C:\Program Files\AVG\AVG9\avgssie.dll
O2 - BHO: SSVHelper Class - {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} - C:\Program Files\Java\jre1.6.0_07\bin\ssv.dll
O2 - BHO: Google Toolbar Helper - {AA58ED58-01DD-4d91-8333-CF10577473F7} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O3 - Toolbar: (no name) - {0BF43445-2F28-4351-9252-17FE6E806AA0} - (no file)
O3 - Toolbar: &Google - {2318C2B1-4965-11d4-9B18-009027A5CD4F} - c:\program files\google\googletoolbar1.dll
O4 - HKLM\..\Run: [Windows Defender] %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui.exe -hide
O4 - HKLM\..\Run: [NvSvc] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\nvsvc.dll,nvsvcStart
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit
O4 - HKLM\..\Run: [amd_dc_opt] C:\Program Files\AMD\Dual-Core Optimizer\amd_dc_opt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PDF Complete] C:\Program Files\PDF Complete\pdfsty.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SetRefresh] C:\Program Files\HP\SetRefresh\SetRefresh.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Xerox PanelMgr] C:\Windows\Xerox\PanelMgr\SSMMgr.exe /autorun
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechCommunicationsManager] "C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\LComMgr\Communications_Helper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [LogitechQuickCamRibbon] "C:\Program Files\Logitech\QuickCam10\QuickCam10.exe" /hide
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] "C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Program Files\QuickTime\QTTask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Malwarebytes Anti-Malware (reboot)] "C:\Program Files\Malwarebytes' Anti-Malware\mbam.exe" /runcleanupscript
O4 - HKLM\..\Run: [AVG9_TRAY] C:\PROGRA~1\AVG\AVG9\avgtray.exe
O4 - HKLM\..\RunOnce: [ST Recovery Launcher] %WINDIR%\SMINST\launcher.exe
O4 - HKCU\..\Run: [swg] C:\Program Files\Google\GoogleToolbarNotifier\1.2.1128.5462\GoogleToolbarNotifier.exe
O4 - HKCU\..\Run: [RegistryMonitor1] "C:\Users\LIDOFI~1\AppData\Local\Temp\incognito.exe"
O4 - HKCU\..\Policies\Explorer\Run: [atforonand] "C:\Users\lidofitness\AppData\Local\Microsoft\Windows\History\Low\History.IE5\MSHist012009051120090518\atforonand.exe"
O8 - Extra context menu item: E&xport to Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRA~1\Java\JRE16~1.0_0\bin\ssv.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\PROGRA~1\Java\JRE16~1.0_0\bin\ssv.dll
O9 - Extra button: Research - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~1\Office12\REFIEBAR.DLL
O13 - Gopher Prefix:
O16 - DPF: {02BF25D5-8C17-4B23-BC80-D3488ABDDC6B} (QuickTime Object) - http://appldnld.apple.com.edgesuite.net/content.info.apple.com/QuickTime/qtactivex/qtplugin.cab
O16 - DPF: {E2883E8F-472F-4FB0-9522-AC9BF37916A7} - http://platformdl.adobe.com/NOS/getPlusPlus/1.6/gp.cab
O18 - Protocol: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - C:\Program Files\AVG\AVG9\avgpp.dll
O20 - AppInit_DLLs: avgrsstx.dll
O23 - Service: McAfee Application Installer Cleanup (0195851233750709) (0195851233750709mcinstcleanup) -  - (no file)
O23 - Service: AVG Free WatchDog (avg9wd) - AVG Technologies CZ, s.r.o. - C:\Program Files\AVG\AVG9\avgwdsvc.exe
O23 - Service: Google Updater Service (gusvc) - Google - C:\Program Files\Google\Common\Google Updater\GoogleUpdaterService.exe
O23 - Service: IviRegMgr - InterVideo - C:\Program Files\Common Files\InterVideo\RegMgr\iviRegMgr.exe
O23 - Service: Process Monitor (LVPrcSrv) - Logitech Inc. - c:\program files\common files\logishrd\lvmvfm\LVPrcSrv.exe
O23 - Service: LVSrvLauncher - Logitech Inc. - C:\Program Files\Common Files\LogiShrd\SrvLnch\SrvLnch.exe
O23 - Service: PDF Document Manager (pdfcDispatcher) - PDF Complete Inc - C:\Program Files\PDF Complete\pdfsvc.exe

--
End of file - 6653 bytes
27. januar 2010 - 20:46 #4
Jeg vil/skal se loggen fra MalwareBytes !

Der er stadig masser af 'snavs' tilbage !!!
Avatar billede sevelsted Nybegynder
31. januar 2010 - 12:16 #5
Den kommer her:

Malwarebytes' Anti-Malware 1.44
Database version: 3510
Windows 6.0.6001 Service Pack 1
Internet Explorer 7.0.6001.18000

mbam-log-2010-01-31 (12-15-14).txt

Skan type: Hurtig skanning
Objekter skannet: 95421
Tid tilbagelagt: 4 minute(s), 6 second(s)

Inficerede Hukommelses Processer: 0
Inficerede Hukommelses Moduler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Nøgler: 0
Inficerede Registeringsdatabase Værdier: 0
Inficerede Registeringsdatabase Filer: 0
Inficerede Mapper: 0
Inficerede Filer: 2

Inficerede Hukommelses Processer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Hukommelses Moduler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Nøgler:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Værdier:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Registeringsdatabase Filer:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Mapper:
(Ingen mistænkelige filer fundet)

Inficerede Filer:
C:\windows\system32\Drivers\qgtgej.sys (Rootkit.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
C:\Windows\System32\qtplugin.exe (Rootkit.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.
31. januar 2010 - 13:02 #6
Opdatér MalwareBytes [Fanen Opdater] - evt. flere gang til den ikke 'brokker' sig...

Og så en ny kørsel...

---

Ved du eksempelvis selv hvad dette er ->
[RegistryMonitor1]
[atforonand]
Avatar billede sevelsted Nybegynder
04. februar 2010 - 18:32 #7
Ja, undskyld derb går lidt tid, men arbejde tager simpelthend for meget af min fritid ;-)

Når jeg prøver atr opdaterer MalwareBytes kommer med ef fejl vedr opdatering Error code: 732 (120929,0)

Hvad kan det være?
05. februar 2010 - 21:10 #8
... kør det du kan ... Jeg vil se den log fra MalwareBytes først...
05. februar 2010 - 21:10 #9
Evt. denne pakke istedet ->

-- Hent Combofix fra et af disse links, og gem den på dit skrivebord:

http://download.bleepingcomputer.com/sUBs/ComboFix.exe

NB: Du må ikke døbe den Combofix.exe, men eksempelvis BANAN.exe

-- Kør så combofix.exe (BANAN.exe), som du hentede tidligere, og følg anvisningerne.

Du bør ikke klikke på vinduet imens værktøjet kører, idet det kan få din computer til at fryse.
Når combofix er færdig, og efter det har genstartet, skulle der gerne åbnes en logfil: combofix.txt
Indholdet af denne fil må du gerne lægge herind.
Avatar billede sevelsted Nybegynder
09. februar 2010 - 10:27 #10
@karise_larry - Det prøver jeg lige, er ikke hjemme så meget for tiden, så der går lidt imellem...

Men jeg syntes i hvert tilfælde du skal have dine fortjente point.

Så hvis du lægger et svar, så får du lige dem :-)
09. februar 2010 - 10:35 #11
Kun hvis problemet er løst !
Avatar billede sevelsted Nybegynder
09. februar 2010 - 10:52 #12
He he enig, nu var mit problem jo kun at mit skrivebord var væk og det fik du frem igen, de andre ting er jo sådan set tillægs spørgsmål...
09. februar 2010 - 12:44 #13
Kør #9 alligevel. Så der (forhåbentlig) bliver 'fixet' noget så MalwareBytes kan køre så der (forhåbentlig) bliver 'fixet' endnu mere ... osv osv ...
Avatar billede sevelsted Nybegynder
08. april 2010 - 13:06 #14
Så virker det igen, endelig fik jeg tid til at få kigget på det :-)

Tak karise_larry det virker :-)

Læg et svar...
08. april 2010 - 18:08 #15
Hvad blev så pointen ???