Avatar billede callesen88 Nybegynder
24. januar 2010 - 20:13 Der er 2 kommentarer

Linux Counter skrike server.

Hey alle sammen.

Jeg har et lille problem når jeg prøver at kører servern kan den kun kører Counter skrike 1.6 og jeg har brug for Source og kan ikke få den til at gå over nettet..

Er der nogle der kenner til at lave det??
Avatar billede lassebm Nybegynder
25. januar 2010 - 10:12 #1
Hvad tænker du på at få den til at gå over nettet ?

Er det fordi man ikke kan se serveren udefra, eller ?
Avatar billede Klausenbusk Nybegynder
27. januar 2010 - 22:59 #2
Har selv en counter strike Source server, så ved lidt om det.
For at folk ude fra kan komme ind på den skal du åbne port 27015  udp eller den port du bruger, og port 27015 tcp for rcon.

Vi skal altså havde noget mere info, hvordan har du gjort? har du fuldt en guide, hvis ja hvilken? link.
Er det windows eller linux, du har på serveren