Avatar billede 285429 Nybegynder
22. januar 2010 - 15:44 Der er 5 kommentarer

Sletning af profil

Nu er jeg fandeme træt af at blive ved med at modtage mails fra jer, jeg ønsker min profil slettet straks, ellers må jeg anmelde jer for spam udsendelse
Avatar billede peet-49 Novice
22. januar 2010 - 15:52 #1
Du slår modtagelse af mails fra i din opsætning på E, du kan ikke slettes.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2010 - 16:10 #2
Hvad er det for nogle mails du modtager????
Jeg kan se du kun har oprettet 4 spørgsmål (udover de 2 du har oprettet i dag), og deltaget i 2

I disse spørgsmål har der ikke været aktivitet i år, så der burde da ikke komme mails????
Avatar billede 285429 Nybegynder
22. januar 2010 - 16:16 #3
Jeg bliver ved med at modtage mails om at andre har oprettet spørgsmål.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2010 - 16:19 #4
Det må jo så være fordi du overvåger en eller flere katagorier.

Gå ind under Overvågning oppe til højre, og afmeld dem igen.
Så får du ikke flere mails.......
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. januar 2010 - 16:19 #5
Det er vel fordi du har sat overvågning af kategori til.