Avatar billede JSnet Nybegynder
22. januar 2010 - 14:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SATA harddisk som slave?

Jeg har haft en SATA harddisk siddende som master i min computer, men vil nu køre den som slave til min IDE harddisk. jeg har installeret WinXP på min IDE og det virker fint, men jeg kan ikke se min SATA harddisk inde i windows. når computeren starter op kan jeg se at den har fundet den i bios.
Det er den samme computer hvor den samme SATA kørte på før, men bare som master... hjælp ?
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. januar 2010 - 14:34 #1
gå til enhedshåndteringen og tryk på søg efter hardvareændringer.
gå der efter ind i diskhåndteringen og se om den er tilført et drev bogstav ellers højreklik på den og tilføj drevbogstav og sti!
Avatar billede JSnet Nybegynder
23. januar 2010 - 11:14 #2
Poko1: jeg har prøvet det, men uden held... jeg ved ikke hvad der er galt. :´( men håber at nogen kan hjælpe mig
Avatar billede JSnet Nybegynder
23. januar 2010 - 11:18 #3
Hjælp tak
Avatar billede Pazia Nybegynder
27. januar 2010 - 12:58 #4
Har du installeret Windows XP SP2 på computeren?