Avatar billede yazz Nybegynder
22. januar 2010 - 14:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke installere Frontpage 2003

Jeg har Office 2007 installeret på min computer, og har aldrig haft problemer med, at Frontpage 2003 var installeret samtidig.

Nu har jeg lagt min maskine helt om - nedlagt partitionen og startet helt forfra - og nu kan jeg pludselig ikke installere Frontpage 2003 mere.

Den starter godt nok op, men efter kort tid får jeg meldingen:
"Venter på, at kabinetfiler cachelagres i den lokale installationskilde". Fil: CL561401.CAG, og lidt senere Fil: CM561401.cab.

Det står den og gumler på i lang tid, og herefter kommer meldingen, at den ikke kan finde disse filer.

Er der nogen, der kan svare mig på, hvad jeg skal gøre?
Avatar billede falster Ekspert
22. januar 2010 - 19:07 #1
Måske:

Afinstallér Office 2007.

Ryd op med "oprydningsværktøjet til Windows Installer"

http://support.microsoft.com/kb/290301

Dvs. fjern ethvert spor af Office 2003 og 2007.

Installér så Frontpage 2003 først.

og derefter Office 2007.

MÅSKE virker det.

Ellers Google videre på "Frontpage 2003" +"Office 2007"
Avatar billede yazz Nybegynder
22. januar 2010 - 22:28 #2
Tusind tak for hjælpen - det virkede!
Avatar billede yazz Nybegynder
22. januar 2010 - 22:41 #3
Jeg har ikke kunnet finde ud af, hvordan jeg skulle tildele dig de 60 point, men har læst mig frem til, at du åbenbart har sendt mig en kommentar i stedet for et svar, som jeg kan tildele dig point på.

Hvis du vil have dine point, så send mig lige en besked på "svar".
Avatar billede falster Ekspert
23. januar 2010 - 09:43 #4
Fint, at det virkede :-)