Avatar billede henriktha Nybegynder
19. januar 2010 - 19:08 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

points til akurs

Se ovenfor
Avatar billede AKURS Nybegynder
19. januar 2010 - 19:09 #1
Tak
Avatar billede keysersoze Guru
19. januar 2010 - 19:15 #2
point for?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. januar 2010 - 20:36 #3
http://www.eksperten.dk/list/deltaget/AKURS

AKURS har ikke deltaget i andre spørgsmål end dette...????
Avatar billede keysersoze Guru
19. januar 2010 - 20:59 #4
hermed anmeldt - jeg håber virkelig ikke at alle anmeldelser fra de seneste måneder bare slettes når engang der kommer en ny coadmin...
Avatar billede AKURS Nybegynder
20. januar 2010 - 21:06 #5
Nu er det sådan at de points er flyttet mellem egne konti, havde et erhvers relateret spørgsmål til min virksomhed som jeg dermed har oprettet en bruger til og flyttet sølle 200 points fra min privat bruger.... er det nu også ulovligt ?

Jøsses, har i da godt nok ik andet at gå op i ??
Avatar billede keysersoze Guru
20. januar 2010 - 21:18 #6
hvis du læser betingelserne for eksperten så står der at det kun er tilladt at have én profil - og det virker ikke særlig seriøst at det firma du åbenbart repræsenterer ikke går op i regler for det man deltager i, virksomheden er måske også ligeglad med om kunderne betaler regningerne?
Avatar billede AKURS Nybegynder
20. januar 2010 - 21:39 #7
Det har da intet med det at gøre, okay en regel er overtrådt og det beklager jeg da meget dybt... '
Syntes bare at det er tragisk at der sidder sådan et par kværulanter og påpeger sølle 200 points, nu var det jo ikke fordi jeg lavede systematisk optankning af min konto.

Desuden kan jeg ikke se hvordan det skulle være en useriøs virksomhed fordi man har overset en lille detalje i en travl hverdag... i modsætning til folk der har TID til at sidde foran computeren for at indsamle flere hundrede tusinde point som ikke kan bruges til noget som helst.

Det svarer jo lidt til at en millionær brækker benene på en hjemløs der bukker sig ned for at samle den krone op han netop har fundet på gaden...
Avatar billede keysersoze Guru
20. januar 2010 - 21:52 #8
spild af tid eller et forsøg på både selv at lære og hjælpe virksomheder som din med at få blik for de små detaljer - sådan kan man jo vende og dreje det som man vil.
Avatar billede AKURS Nybegynder
20. januar 2010 - 22:04 #9
Du har så ganske ret, vi kan vende og dreje det på mange måder så det altid er til vores egen fordel ;-)

..... må desuden dybt beklage at jeg som "gammel bruger" nok lige glemte at læse regelsættet inden oprettelsen af denne bruger.

Syntes i ikke vi skal lade det være ved det, og så lade en evt. coadmin tage stilling til rettens gang i denne sag.

Ihvertfald er det ikke noget jeg gider at bruge mere tid på, og ej heller kan jeg lave ret meget om på fejlen.

~ Slut herfra ~
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2010 - 22:07 #10
Da du blev bruger herinde blev du præsenteret for betingelserne som du accepterede. Dvs. du vidste at du ikke måtte overføre point, og så gør du det alligevel. Vi er nogen der trods alt syntes det er sjovt at hjælpe andre, så brok dig endelig over at nogen brugere har flere hundredtusinde point. Uden disse brugere ville du ikke kunne få hjælp...

P.s. AKURS profilen er den du skal få lukket. Derfor brug venligst henriktha profilen næste gang du skriver.
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. januar 2010 - 22:08 #11
#9 ok
Avatar billede keysersoze Guru
21. januar 2010 - 22:08 #12
Det "interessante" ved coadmin er jo bare, at der ingen er lige pt - så vi kan jo kune håbe på at det snart bliver til noget med den studenterhjælp og alternativt tror jeg ikke det vil være umuligt for IDG at få en eller flere brugere til at træde til.

Kommer der endelig en eller flere nye coadmins til bliver gamle anmeldelser højst sandsynligt også slettet/ignoreret så dette spm bliver der formentlig ikke gjort noget ved. Men da dobbeltbrugere jo ikke er tilladt kan man jo kun håbe at en af brugerne lukkes så det ikke betyder en ny anmeldelse senere.

... kværulant eller ej.