Avatar billede birkus Nybegynder
17. juli 2001 - 15:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

oprettelse af signatur i notes!

Hej alle

Er der nogen der kan hjælpe mig med at forklare mig hvordan jeg opretter en signatur i notes, så jeg ikke behøver skrive : med venlig hilsen osv. på alle mine mails???

på forhånd tak

-Birkus
Avatar billede x-masman Nybegynder
17. juli 2001 - 15:29 #1
Ind i actions ... tools ... preferences ... signature
Avatar billede ncjvic Nybegynder
17. juli 2001 - 15:29 #2
Hvilken version af Notes benytter du (4.x eller version 5)???

Dansk eller Engelsk version?
Avatar billede birkus Nybegynder
17. juli 2001 - 18:33 #3
Jeg bruger en dansk 4.x version!
Avatar billede roed Nybegynder
18. juli 2001 - 09:24 #4
I R4 kan man ikke direkte lave en signatur som fremkommer hvergang man trykker \"Nyt memo\" ligesom i R5. Men du kan oprette et brevpapir som du så skal bruge hvergang du vil have signaturen med på din mail. Gå i \"Handlinger/Postværktøj/Opret brevpapir\" der kan du så lave et Personligt brevpapir som du så skal anvende fra \"kladde\" mappen hvergang ! Ellers må du over til R5 (eller rette i standard skabelonen, som jeg IKKE vil anbefale)
Avatar billede birkus Nybegynder
18. juli 2001 - 12:50 #5
Tak for svaret!
Så må jeg jo bare presse på hos vores it-ansvarlige og håbe på at vi snart kan få R5...
Avatar billede mettemusen Nybegynder
31. juli 2001 - 09:21 #6
Det er nok nemmere at tilføje en \"knap\", da brevpapir er lidt åndet at bruge fx således;

Du går op i

FILER
VÆRKTØJ
SMARTICONS

Så kan du vælge en tilfældig ikon (fx den med brevet).

Flyt den over i ikonbjælken på billedet .... (træk og slip) !

Marker den og tryk REDIGER

Indsæt formel !!

Fx.
@Command([EditInsertText];
  \"Flemming Sørensen\" + @NewLine +
  \" \" + @NewLine +
  \"xxx A/S\" + @NewLine +
  \"xxxxx\" + @NewLine +
  \"DK 2650 Hvidovre\" + @NewLine +
  \"tlf: + 45 36 xx xx xx\" + @NewLine +
  \" \")

Og så kan du jo ha flere - og iøvrigt er R5 ikke så meget bedre på området ... men OK bedre end R4 .... så lav det selv ! :--)
Avatar billede birkus Nybegynder
31. juli 2001 - 15:11 #7
Hej mettemusen!

Jamen det var jo lige det jeg ledte efter...
Du skal have rigtig mange tak!

Men nu kan jeg jo ikke lige umiddelbart give dig nogle point!!! Har allerede givet dem til roed!!!

Det viser jo bare at man ikke altid skal tage til takke med det første svar man får!

Er der nogen måde jeg kan give dig nogle point???

-Birkus
Avatar billede mettemusen Nybegynder
31. juli 2001 - 15:56 #8
No problemo - er her ikke for at samle points - hvad kan man også bruge dem til ??  Er her for at lære selv ... sååå .... behold du bare dine points *SS*

Mette