Avatar billede WPCS Nybegynder
19. januar 2010 - 08:06 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Erfaringer med DLink DIR-655?

Er der andre der har erfaringer med ovennævnte router?

Jeg har sat den op som et trådløst accesspoint til min allerede eksisterende trådløse bredbåndsrouter fra Yousee (Netgear)
Og tildelt IP indenfor range (tror jeg har gjort det rigtigt)

Firmware er opdateret - Shareport er opdateret.
Alligevel smider den netforbindelsen tit. Og nu er det gamle netværk også begyndt på det. Det fungerede ellers fint før.

Jeg har også en DLink printserver der også volder mig problemer ift. Windows 7.

Er DLink bare noget bras eller hvad?
Avatar billede drenriza Nybegynder
19. januar 2010 - 08:54 #1
D-link er bare noget man skal holde sig langt fra.

linksys / cisco er noget jeg kan stå inde for.
Avatar billede WPCS Nybegynder
19. januar 2010 - 11:18 #2
Hvad med NETGEAR RangeMax Dual Band Wireless-N Gigabit Router WNDR3700?
Avatar billede smartebenny Nybegynder
20. januar 2010 - 09:00 #3
Hvorfor fanden har du så mange indlæg om det samme.

Og igen. Det dit Intel kort du skal kigge på.
Avatar billede smartebenny Nybegynder
20. januar 2010 - 09:12 #4
Og hvis du endelig vil have noget andet, så er det IKKE en router du skal have, da du allerede har en router fra YouSee. Så er det et Access Point du skal have.
Avatar billede tomten Nybegynder
20. januar 2010 - 12:20 #5
Jeg ejer selv en DLink DIR-655 og er tidligere ejer af en WRT54G (v5.1). Min erfaring er, at DIR-655 er en glimrende router! Nem opsætning og god hastighed. Købte min i Elgiganten for 555,- og har ikke fortrudt.
Avatar billede WPCS Nybegynder
20. januar 2010 - 14:17 #6
smartebenny > Der er ingen grund til at hidse sig sådan op! Måske fordi jeg gerne vil have problemet løst!
Det er ikke netkortet. Som sagt var der aldrig problemer tidligere, hverken på opkobling fra Fullrate eller Yousee.

Jeg kører med den seneste driver til kortet og har sat den til Højeste ved Sendeeffekt ellers ikke ændret noget.
I skrivende stund ser det ud som at problemet er løst (7-9-13).
Avatar billede WPCS Nybegynder
24. august 2010 - 10:31 #7
Lukkes