Avatar billede takys Nybegynder
14. januar 2010 - 16:47 Der er 3 kommentarer

Printer kun halve billeder ud ? -ØV

Hej
Jeg har bøvl med min printer. Jeg er ikke sikker på, at jeg spørger i den rigtige kategori, for jeg er efterhånden helt død på, hvad min fejl er.

Når jeg printer billeder ud på printeren, så printer den fint billedet ca halvvejs, så kommer der et par linier med mindre farve og så stopper det helt.

Der er ingen problemer med tekst.

-Der er masser af blæk.
-Printeren er renset/ og ny. ( Brother DCP-375CW )
-Der er installeret helt nye downloadede drivere.
Printeren er sat op som netværksprinter på en router men har også problemet når den køres direkte på en usb-forbindelse med kort kabel osv..
Jeg har off 2007 på alle maskiner men både Vista og XP som styresystemer -alle giver fejlen, ..

Jeg kan simpelt hen ikke finde fejlen. Har en fornemmelse af at det kan handle om timeoutindstillinger, eller at det handler om størrelse på de filer der sendes til udskrift, for det er som sagt kun ved billeder det sker. Ved små billeder og tekst sker det ikke...

Hm, hjælp...
Avatar billede 220661 Ekspert
14. januar 2010 - 17:49 #1
Hvor stor opløsning har dine billeder?
Her er spec på din printer:http://www.brother.dk/g3.cfm/s_page/60960/s_level/31130/s_product/DCP375CWZW1/s_detailType/specs
Avatar billede takys Nybegynder
14. januar 2010 - 18:45 #2
-Hej

Det var godt tænkt, og jeg testede med det samme. :-)
Nej, jeg har samme problem uanset om mine billeder er over specifikationerne eller er under. ca. 3000*4000 og 800*1200 testet.
Der i mod har jeg ikke problemer, når billeder bliver små i ´vægt´. -Altså thumbnails osv på få kb.

Men, tak for indlægget. Det gav lige et kort øjebliks håb om en løsning.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. januar 2010 - 16:01 #3
Har du kontaktet Brother, for at få hjælp derfra? Du skriver den er ny, så der må jo være lidt support.