Avatar billede funkztar Nybegynder
17. juli 2001 - 10:42 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

SMS SENDER HTML, EN GOD EN

jeg har ledt og ledt på nettet men ligegyldig hvilken sms-sender html jeg finder er de enten grimme eller virker ikke eller også henviser de til en eller anden ireterende reklameside.
Jeg søger en sms sender som virker og ser godt ud og samtidigt IKKE  henviser til en dum reklameside
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
17. juli 2001 - 10:46 #1
Du kan ikke bruge nogle af de eksisterende SMSsendere til noget da de sender SMSen som en email afhængig af hvilket selskab nummeret hører til. Pr. 1/7-2001 ophørte numrene med at være bundet til selskaber og derfor vil udsendingne ofte fejle.
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 10:46 #2
Here you go: http://smartsms.dk/
Avatar billede funkztar Nybegynder
17. juli 2001 - 10:48 #3
BARE SÅDAN AT I VED DET. JEG SKAL BRUGE EN SMS-SENDER HTML KODE TIL MIN HJEMMESIDE !!!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 10:49 #4
Med lidt modificering kan smartsms også bruges på din egen side!
Avatar billede jakobandersen Nybegynder
17. juli 2001 - 10:51 #5
Der er ingen grund til at skrive med versaler vi er jo ikke imbicile.

Overvej evt. hvad du vil med en SMS sender er der ikke nok iforvejen.
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 10:51 #6
hmmm ser godt ud....... du kan da bare lave om i koden!
Avatar billede funkztar Nybegynder
17. juli 2001 - 10:53 #7
ER DER IKKE BARE EN DER GIVE MIG HTML KODEN TIL EN SMS SENDER ?
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 10:55 #8
<form action=\"sms.php\" action=\"post\">
<input og jeg skal komme efter dig
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 10:55 #9
Hmmm og fjern så lige det tyggegummi under din caps lock!
Avatar billede funkztar Nybegynder
17. juli 2001 - 10:56 #10
MINE POINT ER UDLODDET TIL DEN DER KAN GIVE MIG EN GOD HTML KODE TIL EN SMS-SENDER.
JEG TJEKKER FØRST SMS SENDEREN FØR JEG GIVER MIN POINT UD
Avatar billede theartist Nybegynder
17. juli 2001 - 10:58 #11
en SMS sender er altså ikke ren html, det indeholder og et serverside sprog som ASP eller PHP, så svaret må være nej! der er ingen der kan levere en SMS senders html kode til dig, en sådan eksisterer ikke. Du kan søge på eksperten på SMS, det er betsemt ikke første gang at der er en der har spurgt om sådan en tjeneste, men det foregår altså i ASP eller PHP konferencerne, så må du vælge alt efter hvilket operativsystem din server ligger på!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 10:59 #12
drop det du.....
Hvis du siger de er grimme nogle af dem, hvorfor laver du så ikke bare designet om???
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 11:00 #13
theartist, ikke helt rigtigt..... der findes sendere hvor du kan lave action til en side et sted ude på nettet, så du slipper for server side sprog :-)
Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. juli 2001 - 11:02 #14
<form name=\"smartsms\" method=\"post\" action=\"http://smartsms.dk/send.php\">

                          <div align=\"left\"><font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">Mobil-<br>
                            nummer:</font></div>
                    <font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">
                          <input type=\"text\" name=\"number\" size=\"15\" maxlength=\"8\">
                          </font><font size=\"1\" color=\"#999999\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">
                          </font>
                          <div align=\"left\"><font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">Evt.
                            emne:</font></div>
                      <font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">
                          <input type=\"text\" name=\"subject\" size=\"15\" maxlength=\"40\">
                          </font>
                          <div align=\"left\"><font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\" color=\"#000000\">Besked:<br>
                            <font color=\"#999999\">Max 800</font></font></div>
                      <font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">
                          <textarea wrap=\"VIRTUAL\" name=\"message\" cols=\"17\" rows=\"6\" onFocus=\"updCharsLeft()\" onKeyDown=\"updCharsLeft()\" onKeyUp=\"updCharsLeft()\" onBlur=\"updCharsLeft()\"></textarea>
                          </font>
                          <div align=\"left\"><font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">E-mail:</font></div>
                      <font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">
                          <input type=\"text\" name=\"from\" size=\"15\" value=\"Evt. din e-mail\">
                          </font>
                          <div align=\"right\"><font face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\"><font face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\"></font></font></div>
                    <font size=\"1\" face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\">
                          <input type=\"submit\" name=\"Submit\" value=\"Send SMS\">
  </font> <font face=\"Tahoma, Arial, Helvetica, sans-serif\"><br>
                    </font>
                  </form>

<--hehe-->
Avatar billede funkztar Nybegynder
17. juli 2001 - 11:03 #15
min hjemmeside ligger på subnet, og jeg gider altså ikke at bruge deres grimme sms sender.
men kan i stedet for html ikke give mig en i javascript.
og lige en ting til theartist; jeg har fundet mange html koder til sms sendere som har virket jeg har bare ikke gidet at have dem fordi de har henvist til en reklameside
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. juli 2001 - 11:03 #16
Indsæt følgene kode hvor du vil have din sms sender. Den kan sende 1250 tegn...
<script src=\"http://www.mobilfun.dk/sms_opdel.js\" language=\"javascript\"></script>
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 11:04 #17
Lige præcis det jeg prøvede at forklare manden i min allerføste linie!!!!! godt, bobbedude..
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. juli 2001 - 11:05 #18
brug min. Den er 100% reklamefri. Og man skal kun indsætte 1 linie kode
Avatar billede theartist Nybegynder
17. juli 2001 - 11:07 #19
så snakker vi jo om at i bruger en andens service (3. part serversidescript), dette er ulovligt uden tilladelse fra ejeren. Men på den anden side, hvis de har været tosset nok til at lade jer bruge det så har de sgu næsten fortjent det!
Avatar billede wizprod.com Nybegynder
17. juli 2001 - 11:10 #20
theartist > gizmo\'s service er jo han selv har lavet såååå
Avatar billede bobbedude Nybegynder
17. juli 2001 - 11:11 #21
gizmo >> den fortæller jo ikke at beskeden er sendt +
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. juli 2001 - 11:11 #22
servicen er GRATIS! og kan benyttes af afsolut alle der vil *G*
Avatar billede theartist Nybegynder
17. juli 2001 - 11:18 #23
fair nok gizmo er en venlig sjæl, det er også rart der er idealister, men når nu 200 sites bruger det og gizmo af en eller anden grund sletter den på sin side, hvad giver det så lige af badwill hos de enkelte \"lånere\".

Nå roger out, du har vist fundet mere end rigeligt af det du skal bruge funkztar, jeg syntes det er flinkt af gizmo-gizmo omend det i mine øjne er en lidt uholdbar løsning, but who gives a fuck about what i think - jeg gør knap nok :-)
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. juli 2001 - 11:20 #24
theartist >> hvis der er 200 sites eller mere der bruger min sender hvorfor f. skulle jeg så lukket mobilfun.dk ?? men kan sagtens se problemet
Avatar billede theartist Nybegynder
17. juli 2001 - 11:23 #25
fordi du som alle andre lige pludselig gerne vil have penge for din service (der går måske meget af din tid med vedligeholdelse) og der er ingen der kan leve af luft og regnvand!
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. juli 2001 - 11:25 #26
theartist >> Nej, tror jeg ik. Nu er jeg kun 15, og har masser af tid til at lave det. Nu er jeg også lige blevet færdig med www.mobilbruger.dk og den er 100% profitfri, ingen bannere OSV...
Avatar billede theartist Nybegynder
17. juli 2001 - 11:35 #27
Ak ja men også du får bil, lejlighed og ikke mindst kæreste at forsørge om ikke så fygtelig lang tid :-)

Kunne ellers godt være interesseret i at vide hvad sites som dine generer i antal unikke besøgende om dagen.
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
17. juli 2001 - 11:54 #28
min gamle side nokiaz.dk havde ca. 100 hver dag. Så lavede jeg en ny og meget bedre, mobilfun.dk Meeeen, glemte at lave en side hvor der stod noget i retning af \"siden er flyttet....\", så der mistede jeg lige 100 besøgende :((
nu skal jeg til at få det op igen, og det er bestemt ikke så nemt.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
17. juli 2001 - 13:25 #29
Hvad er der galt med denne her?

<form action=\"http://anything.dk/services/sms_public.php3\">
<table cellspacing=\"2\" cellpadding=\"2\" border=\"0\">
<tr>
    <td>Telefonnr:</td>
    <td><input type=\"text\" name=\"tlf\" maxlength=\"8\"></td>
</tr>
<tr>
    <td>Besked:</td>
    <td><textarea cols=15 rows=5 name=\"besked\"></textarea></td>
</tr>
<tr>
    <td>Afsender:</td>
    <td><input type=\"text\" name=\"afs\" maxlength=\"100\">
    <input type=\"hidden\" name=\"send\" value=\"good\"></td>
</tr>
<tr>
    <td colspan=\"2\"><div align=\"center\"><input type=\"submit\" value=\"Send Besked\"><br>
    <a href=\"http://anything.dk\">anything.dk</a></div></td>
</tr>
</table>
</form>

Tekst fra anything.dk under koden:

Som du måske kan se er der en lille reklame med, i form af et tekstlink. Det står dig frit for at fjerne det, men vi ville da værdsætte hvis det fik lov at blive!! Se evt. mere om vores reklamepolitik.

Klippet fra http://www.anything.dk/sms_service.php3