Avatar billede leiclausen Nybegynder
13. januar 2010 - 00:40 Der er 4 kommentarer

ingen lyd efter for meget oprydning

Jeg har slettet programmer og ligende, jeg ikke mente at bruge og nu er der ingen lyd på min pc. Under lyd i kontrolpanelet står der at der ikke er nogen lydenhed. jeg har et P5KPL-AM SE motherboard. Når jeg starter computeren siger den at der er fundet nyt hardware - PDI-et eller andet- men det kan ikke installeres og der er ingen lyd. Er der nogen der kender problemet ...og løsningen så der igen er lyd?
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. januar 2010 - 01:10 #1
Hvis du nu ville starte med at fortælle hvilket styresystem du bruger kunne det være at der sad en og kunne ryste løsningen ud af ærmet! og lede dig ind i enhedshåndteringen så det der pdi måske havde en mulig forbindelse til noget man kunne forstå prøv at søge google med pdi!
Avatar billede alex1984 Nybegynder
13. januar 2010 - 02:00 #2
Hvis du har windows systemet, så kan du boote fra den og reparere dit system ved at genskabe windows som et tidligere gemt opsætning.

derefter tages den opsætning som du havde lige efter du slettede for meget...

Hvorvidt du skal slette igen kan ske, men skulle helst kun genskabe de elementer som havde med windows (og muligvis dermed lyden) at gøre..

venlig hilsen
Alex
Avatar billede noltus Novice
13. januar 2010 - 07:47 #3
Du behøver ikke at systemgendanne,du skal bare vælge det øverste link her :http://kortlink.dk/google/7bgp og går ind under download,vælger styresystem og downloader se drivere du mangler
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2010 - 08:50 #4