Avatar billede mtilsted Nybegynder
17. juli 2001 - 10:19 Der er 2 kommentarer

Flere (mouse)Listener

Hvad gør man hvis man gerne vil have flere listener paa samme component? Jeg kalder addMouseListener flere gange, men det er kun 1 af mouseListener der bliver kaldt. Jeg mindes at man i sin mouseListener skal kalde en funktion saa de andre listener bliver kaldt, men jeg kan ikke huske hvilken -(((.

Martin Tilsted.
Avatar billede delbing Nybegynder
17. juli 2001 - 11:07 #1
Jeg mener det er omvendt, hvis du kalder MouseEvent.consume() så bliver det ikke sendt videre.

Er du sikker på at dine MouseListenere returnerer? Det foregår alt sammen i samme tråd, så hvis en Listener ikke returnerer meget hurtigt bør den bruge en anden tråd til at udføre sin opgave.
Avatar billede ncjvic Nybegynder
17. juli 2001 - 15:24 #2
Man skal finde ud af hvilken mouseEvent der er blevet benyttet, i de metoder der kalder den eksekverende kode. Se på denne link:

http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/events/mouselistener.html