Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. januar 2010 - 17:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvem vil hjælpe med et logo?

Hej med jer eksperter :)

Jeg skal til at have lavet en hjemmeside, som jeg tænkte, at jeg kunne spare lidt på ved selv at lave logoet.

Men det er lidt sværere, end jeg først troede. Jeg kan ikke helt få PhotoShop til at makke ret.

Logoet, jeg skal have lavet, må gerne være noget i denne stil: http://torco.dk/billeder_morten/logo1.jpg

Der skal stå Team Torco i logoet. Gerne "Team" øverst og "Torco" i midten med den fede skrift med stroke. Nederst må der gerne stå Vemma, som er produktet, vi arbejder med. Her er Vemma-logoet, der evt. kan bruges til det nederste i mit logo: http://torco.dk/billeder_morten/vemma_logo01.png

Farverne må gerne minde om den orange fra Vemmalogoet og den gule fra det andet logo.

Der er frit spil, hvad angår forskellige effekter. Så bare overrask mig ;)

Hvis du sidder og tænker; det kan jeg da sagtens, så er du mere end velkommen til at hjælpe mig lidt her.

Spørg meget gerne hvis der er noget, du er i tvivl om.

Jeg giver 200 point til det flotteste logo :)

Torben
Avatar billede torbenlund Nybegynder
11. januar 2010 - 17:51 #1
Hej igen,

Hvis jeg er så heldig, at nogen vil hjælpe, kan I sende logoet til torben@torco.dk

Logoet skal iøvrigt bruges på en side, der kommer til at ligne denne: http://thevemmastop.com/home.php

På forhånd mange tak for hjælpen!

Torben
Avatar billede torbenlund Nybegynder
12. januar 2010 - 21:02 #2
Hej igen,

Skal der flere point på bordet, eller er jeg for naiv, når jeg tror, at der er nogen, der vil hjælpe med dette??

Håber på lidt lyd fra jer... :)

Torben
Avatar billede bill20 Nybegynder
17. januar 2010 - 14:53 #3
Avatar billede torbenlund Nybegynder
17. januar 2010 - 18:42 #4
Hej Bill,

Tak for forsøget :)

Jeg venter lige et par dage med at give dig point. Jeg vil lige se, om der kommer nogle andre...

Har også selv leget lidt med et, der ligger her: http://torco.dk/billeder_morten/logo7.jpg

Torben
Avatar billede bill20 Nybegynder
18. januar 2010 - 08:34 #5
Okii C",)

*Bill