Avatar billede Lindushe Nybegynder
11. januar 2010 - 15:52 Der er 1 kommentar

Kan ikke åbne webcam med konktakter WLM

Jeg har et problem som irretere mit liv. Jeg har en bærbær hp compaq den kan køre Windows live messenger ig hele lortet. Men det der er problemet er, at jeg ikke kan åbne webcam med mine kontakter. Den acceptere og alt det der, og samme med  mig. Men lige før den når op så siger den tilsluttet og lukker selv ned. Det er så pisse irreterende at jeg ikke kan mere snart for jeg føler ik jeg kan bruge msn optilmalt. Også når jeg prøver med Video opkald så går msn bare i stå og så SKAL den lukkes ned før computeren bliver normal igen . Jeg ved  ikke hvad der er galt og har søgt over det hele både engelske og danske sider intet har hjulpet. Hvad skal jeg  gøre?
Det skal lige siges at når jeg tager hen til min  arbejdsplads hvor vi også har trådløst netværk, der virker det hele fint og alt det der. Jeg har også prøvet at åbne porte her hjemme men det gik ik så godt og har ikke forstand på sådan noget det kan være jeg gør det forkert. Men jeg kan godt med nogle kontakter det er nogle få jeg ikke kan med. Ved virkelig ik hvad problemet kan skyldes!! Hvis i har en løsning må i meget gerne skrive det til mig. 200 point.
Avatar billede Lindushe Nybegynder
11. januar 2010 - 20:26 #1
HJÆÆÆLP ! :'(