Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
11. januar 2010 - 11:35 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Alle textboxer er read-only efter postback

Jeg har en side der fungerer som et tilmeldingsformular. Et af felterne der skal udfyldes er postnummer, der når denne er udfyldt aktiverer en postback for at hente poststed/bynavn til at udfylde en read-only textbox. Alt vel så langt.

Når man så opretter en ny person i systemet og returnerer bliver kontrollerne clearet og gjort klar til en ny tilmelding. Alternativt bliver der smidt en Alert-box hvis der er noget der fejler. Uanset hvad der sker, hvis man begynder at udfylde formularen på ny og kommer til postnummer, så låses alle textboxer på siden efter postbacken der henter poststed/bynavn.

Man kan klikke rundt i alle tekstbokser, men intet sker, man kan ikke skrive noget mere. Dropdownlister kan stadig klikkes og hvis man gør dette kan man igen skrive i textboxer.

Siden ligger under et AJAX updatepanel, for at undgå at siden vender ved postback.

Har også tilføjet følgende kode til den knap der opretter en ny person i systemet, for at undgå at man kan klikke mange ganger inden koden er færdig med at eksekvere:
OnClientClick="this.disabled = true; this.value = 'Vent venligst';" UseSubmitBehavior="false"
Har forsøgt at fjerne denne linje kode, men det havde ingen effekt på mit problem.

Nogle der har en idé om hvad der er galt, eller i hvilken retning jeg skal kigge? Kan desværre ikke poste min kode, men kan godt poste brudstykker hvis det er nødvendigt.
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
18. februar 2010 - 13:55 #1
Ingen der har noget svar på denne... stadig et problem og ingen løsning!!
Avatar billede baddaydaddy Nybegynder
12. oktober 2010 - 12:54 #2
svar