Avatar billede joergensenmartin Juniormester
10. januar 2010 - 19:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hardwaresammensætning

Hej Eksperter

Jeg har efterhånden været væk fra det her computer noget ret længe. Jeg er så nået dertil hvor jeg er nød til at opdatere den gamle maskine. Det er mest pga at jeg har for vilde fps drops når jeg spiller CSS. Jeg har prøvet at lave en sammensætning men vil gerne lige have nogle kommentare på om der er noget jeg har skudt forbi. Er PSU'en f.eks stor nok, eller er der andre bedre eller billigere forslag.

WD Caviar Green WD5000AADS 500 GB 2 stk (raid)    368kr
MSI 770-C45                                    514kr
XFX Radeon HD 4870 (512 MB)                    888kr
Phenom II X4 945 6 MB (AMD Processor in a Box)    992kr
Kingston ValueRAM 2 x 2 GB                    706kr
Corsair TX750W                                    810kr

ialt    4278kr incl fragt

MVH Martin
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
17. januar 2010 - 23:08 #1
Det ser fornuftigt nok ud! Men vil du ikke hellere have et DX11 kort nu hvor du er i gang?

Dette her er ikke meget dyrere end det du selv foreslår:
http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=676174&q=5770&sp=all
Avatar billede joergensenmartin Juniormester
31. juli 2010 - 14:46 #2
afslutter ved at lægge et svar