Avatar billede mikaeljb Nybegynder
10. januar 2010 - 18:49 Der er 2 kommentarer

Zepto bærbar, skærm er sort.

Hej,

jeg er i den situation, at skærmen på min zepto bærbar er sort. Når jeg tænder den kan jeg se at der kommer lidt lys i skærmen, men der kommer ikke noget billede. Det er sket efter jeg har haft den i tasken hvor den åbenbart ikke var blevet slukket. Kan det være at skærmen er røget pga. varmen ? måske et kabel der er blevet for varmt ?
Og så er det jo en zepto, hvad gør man så ? med hensyn til reperation osv, når de er gået nedom og hjem.. :s :( Skal bruge den til studie, så¨det sku skidt.

Håber der er nogle venlige sjæle der kan komme med nogle råd eller hjælp. :)

Mvh. Mikael
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. januar 2010 - 19:36 #1
Rosenmeier håndterer service på Zepto notebooks solgt af Rosenmeier efter 1/12 2009.

Vedr service på Zepto notebooks solgt tidligere end 1/12 2009, venligst kontakt
Infocare  70 12 44 00 .
Avatar billede mikaeljb Nybegynder
10. januar 2010 - 21:14 #2
når jeg tilslutter den min stationære skærm får jeg billede igennem, men indtil videre kun i safe mode.. hmm kan man gøre noget for at tjekke skærmen når man er i safe mode eller ?