Avatar billede Ialocin Novice
09. januar 2010 - 23:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken klasse skal jeg vælge ??

Hej Eksperter

Jeg får følgende fejl i linie 24, når jeg åbner min test hjemmeside:

Compiler Error Message: BC30456: 'txtFÃ' is not a member of '_Default'.

Source Error:

Line 22:        Select Case dato
Line 23:            Case "17-03"
Line 24:                Me.txtFødselsdag.Text = "Nicolais fødselsdag"

Min kodeside starter med:
Partial Class _default
    Inherits System.Web.UI.Page

Hvor kæden hopper af, aner jeg ikke ... derfor, HJÆLP ;o)

Mvh Nicolai
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2010 - 00:13 #1
Din form har tilsyneladende ikke en textbox med navn txtFødselsdag.
Avatar billede Ialocin Novice
10. januar 2010 - 10:49 #2
Hej Arne

Jow, desværre har formen en tekstboks med navnet txtFødselsdag.
Så det er ikke problemet ?

Jeg har en idé  om, at tekstboksen på en eller anden måde IKKE er medlem af _Default ??? ... Men hvad er den så medlem af ??????

Alle forslag er velkomne.

Mvh Nicolai
Avatar billede har_problemer Nybegynder
10. januar 2010 - 14:42 #3
jeg tænker lidt kunne du ikke prøve at ændre navnet til "txtFoedselsdag" for der kommer jo det der ø så tænker det måske kunne være grunden?
Avatar billede Ialocin Novice
12. januar 2010 - 11:31 #4
Nu fungerer skidtet pludselig igen ???
Hvordan ved jeg ikke ?

Mvh Nicolai