Avatar billede vac Nybegynder
09. januar 2010 - 14:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Connection Time Out with ghost code 19945

Hej
Er der nogen der ved noget om denne fejl Connection Time Out with ghost code 19945.
Jeg prøver at tage et ghost image over netværk fra en klient til en ekstern hdd som er tilsluttet til serveren.

GhostCast Server er serveren.
Avatar billede vac Nybegynder
10. januar 2010 - 21:47 #1
Løste problemet med at indsætte den hdd som var ekstern i stedet for som intern.
Det kørte fint efter det.
Avatar billede vac Nybegynder
10. januar 2010 - 21:48 #2
Da der ikke var nogen der hjælp eller skrev noget overhovedet tilbage kalder jeg de 100 point