Avatar billede mjlb Nybegynder
08. januar 2010 - 13:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Shop med abonnementsbetaling - nogen erfaringer?

Hej

Nogen der har erfaringer med e-handel og og abonnementsbetaling?

Det som jeg gerne vil have er følgende:

En shop hvor man køber et produkt til (lad os sige) 200,-. Herefter skal der trækkes yderligere 200,- de næste 5 måneder. Det er faktisk hele essensen.

Jeg vil gerne tage udgangspunkt i en standard hosted shop (trods de begrænsninger der nu er mht. abonnement).

1. Jeg opretter shoppen og ligger et produkt i til 200,-
2. Jeg kobler betalingsgateway på der understøtter abonnement
3. Ansøger indløsningsaftale med abonnement

Herefter er jeg lidt på bar bund. Er det nok at der står i betingelserne at kunderne skal tilmelde sig betalingsservice. Eller hvordan gør man typisk sådan noget?

Håber nogen kan hjælpe mig lidt på vej :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2010 - 15:49 #1
du kan læse om de forskellige muligheder på pbs.dk
Avatar billede mjlb Nybegynder
29. april 2010 - 18:35 #2
lukker og slukker for denne..