Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 14:44 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Kunstige bryster

Jeg har en veninde som absolut ikke har nogen bryster hvilket er et stort problem for hende.

Er der nogen der ved om det er muligt at få tilskud eller det hele betalt af det offentlige?

Hvis ikke, hvad koster sådan noget? Jeg er helt blank!

200 p for et kvalificeret svar
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2010 - 14:49 #1
Du kan læse denne tråd, der behandler emnet: http://www.kosmetiskguide.dk/community/forum_posts.asp?TID=3089
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2010 - 14:52 #2
...hvad priser m.m. angår, ville jeg nok tage kontakt til en klinik. Priserne varierer jo, helt afhængig af indgrebets størrelse og hvilken klinik man benytter. Helt som bilreparationer (uden iøvrigt at drage andre sammenligninger end pris/service :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. januar 2010 - 14:54 #3
Hvad med at sende hende til en psykolog i stedet. Er generelt imod indgreb på kroppen mm det er helbredsmæssigt. Sådan nogle implantat skal udskiftes ca hver 10. år.
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. januar 2010 - 14:56 #4
Hendes problem opstår kun fordi kvinder har fået et helt forkert syn på hvad der er kvindeidealet.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 14:58 #5
ja ok, så kom jeg det lidt nærmere og min veninde ville falde ind under kategorien "absolut ingen bryster" så det er mulighed der skal undersøges.

Hvad ville koste hvis man selv betaler?
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 15:00 #6
michael_stim: du rammer lidt ved siden af i dette tilfældet ;-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2010 - 15:24 #7
http://www.bt.dk/nyheder/priskrig-paa-nye-bryster

Det er nok gældende for de danske priser.

Men søger du efter priser, får du nok ikke noget specifikt ud af nogen danske klinikker, før de har haft en mulighed for at se på opgaven.

Noget andet gælder et væld af udenlandske klinikker - se f.eks. http://www.medicu.dk/priser_plastik_OP.htm
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2010 - 15:25 #8
...og jeg skal iøvrigt også skynde mig og skrive, at jeg ABSOLUT ikke er kvalificeret på nogen måde :-)
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. januar 2010 - 15:28 #9
Ved der er mange der tager til Sverige for at få lavet plastikoperationer.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 15:49 #10
Dette er vist en opgave for Jørn Ege :) (Joke - tag ikke kontakt til ham!!!)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 15:56 #11
Har lige snakket med en klinik. 32.000kr og så de skulle holde "evigt" dog kan der komme små knuder som genere hvis man er uheldig. Der er jo så en vis garanti indbygget hvis kirurgen kvajer sig gevaldigt.

ole_madsen: Tjekkiet/prag er ganske tillokkende og flybilleten koster ca 600kr og så har man nogle fede feriedage når kranen kommer ud af narkosen :-)

michael_stim: Malmø er også et godt bud, men det handler meget om at hvis noget går galt, så har de fandeme bare at lave det om. Ellers kommer de sku selv i en narkose.

Nå! men jeg har fået et overblik og nogle links, så lad os lukke her.
Tak for deltagelsen og smid et svar alle, så deler vi i porten
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. januar 2010 - 16:12 #12
Skal selv til Prag d 11/2 med kæresten. Utrolig lækker by med UTROLIG god øl ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. januar 2010 - 16:13 #13
PS. Samler ikke på point.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 16:24 #14
michael_stim: Jeg var der også i sommers et par dage og kan klart anbefales men den 11/2 ? er der ikke skide koldt! Men helt klart en billig ferie. En hotel-lejelighed for 500kr pr nat midt på torvet, der skal jeg hen igen.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
07. januar 2010 - 17:04 #15
Jeg springer også over points...
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 17:07 #16
Okie dokie, men tak for hjælpen
Avatar billede haverslev Novice
07. januar 2010 - 17:46 #17
Nu så jeg lige tråden her og må lige af med en joke :-)

Man kunne jo give de kvinder der vil have større bryster, information om, at de blot skal knide frem og tilbage mellem brysterne med toiletpapir - se blot vor stor effekt det har når de tørrer r*v :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 17:53 #18
LOL***
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2010 - 17:56 #19
Den må jeg prøve på en vis legemelsdel
Avatar billede bergamo Praktikant
02. september 2013 - 19:52 #20
Hej :-)

Hermed en artikel, som har samlet informationer om både priser og betalingsmulighederne for nye bryster:http://www.klinikmatch.dk/blog/2013/09/hvordan-betaler-jeg-for-mine-nye-bryster/

Måske lidt nyttig info.