Avatar billede rossoneris Nybegynder
04. januar 2010 - 12:15 Der er 5 kommentarer

Internet via stikkontakten

Er der nogle der kan anbefale nogle produkter inden for Internet via stikkontakt.

Har et probleme med en trådløs router der ikke kan række i det yderste af huset, så planen er jeg sætter sådan en fætter op og sætter en access point i enden af huset, så det også er trådløs netværk der.
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2010 - 12:37 #1
Jeg vil anbefale dig at læse denne anmeldelse!
http://www.pcworld.dk/art/11309?a=category&i=241
Avatar billede smartebenny Nybegynder
04. januar 2010 - 13:33 #2
Det er en smart ide.
Men pas på.
Hvis du skal over mere 2 faser er det ikke sikkert de to Power Line Adaptere kan finde hinanden.
Avatar billede rossoneris Nybegynder
04. januar 2010 - 14:25 #3
Ud over 2 faser? - dvs. hvis el-installationen i huset er lavet "forkert" så fungerer det ikke eller hvordan skal det forståes
Avatar billede Poko1 Ekspert
04. januar 2010 - 14:37 #4
#2 har ret hvis du har flere lysgruber har du du muligheden for at de er på en anden sikring end på den du brugte der hvor du har koblet den første til men hvis du kun har en lysgruppe er det ens!
Avatar billede 220661 Ekspert
04. januar 2010 - 16:55 #5
Kan afprøves ved guppetavlen. Slukker lyset i begge rum, hvor det skal bruges samtidigt, er det på samme gruppe.