Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2010 - 16:06 Der er 1 løsning

Mystisk problem ved opstart

Efter at have installeret openSUSE 11,2 kommer der et irriterende spørgsmål om brugernavn og kode, når jeg starter min PC op. Det mystiske  er at den ikke kommer hver gang, men i ca 50% af opstarterne, kommer dette spørgsmål

Første gang det kom, mener jeg, var efter at jeg redigerede i menu.lst, Kopierede sikkerhedskopien tilbage og overskrev menu.lst.bagefter

Hvordan kan jeg blive fri for dette spørgsmål ved opstarten.

Håber nogen kan hjælpe ?
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 19:44 #1
Har fået gode råd fra andre men end ikke dette kunne hjælpe:

Indstil skrivebordsmiljø -> Avanceret -> Login-håndtering -> Belejlighed -> Aktiver automatisk login / Aktiver login uden adgangskode.

Så det endte med en reperation, da jeg blev helt skør af at taste kode, hver gang den startede op