Avatar billede anders17 Nybegynder
01. januar 2010 - 19:28 Der er 3 kommentarer

Opgradering far Vista til Windows 7 Home Premium

Opgraderingen blev annuleret med følgende fejlmeddelelse:

"Windows kan ikke installere de påkrævede filer. Filen er muligvis beskadiget eller mangler. Kontroller, at alle filer, der kræves til installationen er tilgængelige, og genstart installationen. Fejlkode: 0x80070570."

Er der fejl/mangler på DVD'en?

Hvordan kan jeg vide hvilke filer der kræves til installationen?

Eller er det mangler i min nuværende Vista, der er problemet?

Med venlig hilsen

Anders17
Avatar billede ernst-emil Nybegynder
01. januar 2010 - 19:34 #1
Jeg Kan ikke lige med så få oplysninger give dig et bud.

Men jeg kan anbefale dig at lave en clean install i stedet for det bras til opgradering.
Avatar billede hcma Novice
01. januar 2010 - 19:46 #2
prøv lige først at checke dine ram.  Win7 er yderst følsom m.h.t. defekte ram
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. januar 2010 - 20:22 #3