Avatar billede Karlstad Nybegynder
27. december 2009 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netværk mellem to computere. Med henholdsvis Windows 7 og Windows VISTA. Hvordan?!

Som det fremgår af overskriften, så vil jeg gerne have sat et netværk op mellem min kærestes, og min egen computer herhjemme, så jeg let kan overfører filer og andre ting til og fra de to maskiner.

Problemet er bare, at jeg ikke har nogen idé om hvordan jeg opsætter dette. Jeg er helt på bar bund på dette punkt, og håber der er nogen der kan guide mig igennem opsætning af et sådan netværk..

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2009 - 22:05 #1
http://www.helgec.dk/xpnet.html Vista og Windows 7 er i store træk ens hvad angår netværk
Avatar billede Karlstad Nybegynder
27. december 2009 - 22:25 #2
Okay. Du ved ikke om der findes, eller om du selv har, en lignende guide eller forklaring, præcis til Windows 7 f.eks., så billeder og forklaringer er de samme i forklaringen, som på min pc?
Avatar billede Hr. Thorsted Mester
28. december 2009 - 08:40 #3
Jeg bruger et program der hedder "Bullet Proof ftp server". Den kan hentes gratis på nettet og der er god vejledning til installation og brug.
Avatar billede TopBasker Nybegynder
28. december 2009 - 21:11 #4
Først og fremmest vil jeg gerne vide om dine computerne er forbundet til den samme router for at få internet forbindelse?

Hvis de er dette, er det simpelthen bare at oprette en dele mappe på hver computer.