Avatar billede jpheick Nybegynder
27. december 2009 - 11:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

scanner kan ikke genkendes

Jeg har fået en negativ scanner FS-500. På de medleverede drivere står der otv x86. Jeg har prøvet at installere den efter bruganvisningen - men min vista vil stadig ikke tage den. Har søgt på nettet og fundet at alle driverne skal afinstalleres - og derefter installere kun til 32bit - men det er ligesom jeg ikke kan få det hele væk.

Er der nogen, som har været ude for det samme?
27. december 2009 - 11:22 #1
Er du sikker på at driverene er Vista kompatible ?

Efterchek på hjemmesiden for produktet ...
Avatar billede jpheick Nybegynder
28. december 2009 - 07:32 #2
Desværre kan jeg ikke finde nogen hjemmeside for produktet.
Har søgt efter drivere, og har også fundet nogle - men det løser ikke problemet.
Avatar billede jpheick Nybegynder
29. maj 2011 - 18:08 #3
jeg har selv langt om længe fundet en driver der virker