Avatar billede Mabora Nybegynder
25. december 2009 - 14:04 Der er 1 løsning

Internetgateway - af sig selv - efter hovedrengøring af maskinen ????

Jeg har lige været igennem en større hovedrengøring af min PC. Med stor hjælp og vejledning fra karise_larry. (endnu engang tak).

Til sidst i forløbet dukkede der pludselig en Internetgateway op (efter at jeg havde oplevet at min forbindelse blev brudt med mellemrum og så skulle jeg koble på nettet igen). Den forsvandt dog af sig selv igen i den sidste fase af dette.

MEN... NU er den tilbage igen. Og jeg kan ikke komme på nettet hvis den er deaktiveret. Tallet for modtaget/afsendt er megahøjt 300.000 og lign.

Jeg har bredbåndstelefoni - som i samme moment er gået i 'stykker' jeg kan ikke ringe ud/modtage opkald dvs. folk kan kun høre en hyletone (jeg kan høre dem)...)

Jeg kørte en virusscan igår og da gik min pc ned. Men jeg har efterfølende tjekket igen også med CC, malwabytes og avsast. Intet fundet.

Er der nogen derude som har en ide om hvad denne internetgateway er for en? Hvorfor den kommer? (hackere ?? ) og hvordan jeg får den enten væk (hvis den er 'bad') eller hvad jeg gør for at det kan fungere.

Mange julehilsner
Mabora
Avatar billede Mabora Nybegynder
26. december 2009 - 14:39 #1
lukker spg. igen.