Avatar billede zyan Nybegynder
20. december 2009 - 15:20 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på nettet

jeg kan ikke komme på nettet på min bærbare fori den siger at den trådløse kommunikation er slået fra

man kan slå den til ved at bruge en switch der normalt findes på forsiden eller siden af computeren eller en kombination af funktionstaster.

så er der nogen der ved hvor den sider eller hvad jeg ellers kan gøre for at komme på nettet??

PÅ FORHÅND TAK!
Avatar billede nickwan Nybegynder
20. december 2009 - 15:23 #1
hvad er det for en bærbar?
Avatar billede zyan Nybegynder
20. december 2009 - 15:26 #2
HP pavilion entertainment PC
Avatar billede nickwan Nybegynder
20. december 2009 - 15:30 #3
har du ikke et nummer på den lige som f.eks hp pavilion dv9000 ?
Avatar billede zyan Nybegynder
20. december 2009 - 15:42 #4
pavilion dv5
Avatar billede nickwan Nybegynder
20. december 2009 - 15:48 #5
hvis det er den jeg tror det er så når du tæner din pc skulle der gerne komme lys i tastaturet lige foran skærmen, hvor du kan justere lyd og sådan. helt ude til højre skulle der gerne være sådan en antenne ligende ting som enten kan være rød eller blå? den skal være blå?
Avatar billede zyan Nybegynder
20. december 2009 - 16:04 #6
ja det ved jeg godt men hvordan tænder jeg switchen igen??
Avatar billede zyan Nybegynder
20. december 2009 - 16:10 #7
du har faktisk givet svaret:D
Avatar billede store-morten Ekspert
20. december 2009 - 16:14 #8
Prøv at kikke her:
Start--> Indstillinger--> Netværksforbindelser, find dit trådløs netværksforbindelse--> højre klip og vælg "Aktiver"
Avatar billede zyan Nybegynder
20. december 2009 - 16:15 #9
du har givet svaret
Avatar billede store-morten Ekspert
20. december 2009 - 16:18 #10
Hvem har givet svaret, og fortjent pointsene :-)
Avatar billede nickwan Nybegynder
20. december 2009 - 16:43 #11
det var godt det hjalp :) (hvis det altså var mig) :D
Avatar billede store-morten Ekspert
20. december 2009 - 17:34 #12
Ja, enten den ene eller anden måde :-)
Lægger også lige et svar (hvis det altså var mig) :D
God Jul
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
20. december 2009 - 17:44 #13
På min HP Pavillion der sidder der en skydeknap nede foran på den som lyser endten orange eller blå alt efter om den er slået til eller fra, kig evt. efter den der og skift indstillingen :)
Avatar billede zyan Nybegynder
20. december 2009 - 19:07 #14
Nickwan gav mig svaret 1000 tak:D