Avatar billede KlausEC Nybegynder
11. december 2009 - 13:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

min webserver siger bare "It works", hvad gør jeg?

Ja - som overskriften siger, får jeg bare en "It works!" når jeg loader den IP, min apache sidder på.

Jeg har, på vores interne net, sat op i min hosts fil til:

[ip]  [domain]

Og hvadenten jeg indtaster ip eller domain i min browser, giver den bare overstående svar retur... :s
Avatar billede skau Nybegynder
11. december 2009 - 13:56 #1
Så er den klar til at du kan lægge sider op.

Alt efter hvorden den er konfigureret skal du nu lægge dine sider op i det bibliotek der i din httpd.conf er listet som DocumentRoot.

På de fleste apache servere er det /var/www/htdocs - men det er ret afhængigt af distribution og operativsystem - det nemmeste er at søge efter DocumentRoot i din httpd.conf fil
Avatar billede KlausEC Nybegynder
11. december 2009 - 15:16 #2
tak for svaret Skau.

Jeg fandt dog ud af svaret selv - det var fordi, jeg havde glemt sync efter at have ændret servername hehe :)
Avatar billede KlausEC Nybegynder
11. december 2009 - 15:17 #3
du får sq points for svaret alligevel :D
(God jul! :))
Avatar billede skau Nybegynder
11. december 2009 - 16:03 #4
hoho - takker ... og i lige måde