Avatar billede lklo Nybegynder
06. december 2009 - 21:47 Der er 1 kommentar

digital tv uden digital modtager-boks

Hej

Vil lige høre om nogen her ved noget om digital TV signal leveret
i fibernet fra Tre-For.
Mit spørgsmål går på om man kan undgå at have en digital modtagerboks til hver fjernsyn i den enkelt husstand.

Jeg mener nogle af de nye moderne fjernsyn har indbygget forskellige modtagere,men er i tvivl om hvor vidt det er nok til at omdanne signalet .

lklo
Avatar billede nemlig Professor
06. december 2009 - 21:52 #1
Tre-For kræver desværre en modtagerboks pr. tv i husstanden.

Modsat fx. YouSee, som har frigivet et digitalt spejl af de analoge kanaler.
Hos YouSee kan man undgå modtagerboksen, hvis TV'et har en såkaldt DVB-C tuner.