Avatar billede Chrlol Nybegynder
03. december 2009 - 19:03 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Letvægts VirusProgram

Hej,

Jeg sidder her og har brug for et nyt Virus Program, det skal ikke kræve for meget system kapacitet.

har tidligere haft Norton, mcafee, AVG, lige nu kører jeg Avast.
så det jeg har brug for er nogle anbefalinger af Virus Programmer/Sikkerheds systemer.

Jo også kører jeg med:
Windows 7 Profesional 64 bit
Avatar billede preppydude Nybegynder
03. december 2009 - 19:06 #1
Tror ikke du får et der bruger mindre resourcer end Avast. Avast er ret lightweight og stadig super godt.
Avatar billede preppydude Nybegynder
03. december 2009 - 19:07 #2
... selvfølgelig kan du godt finde et der bruger mindre resourcer, men spørgsmålet er så hvor godt det egentlig beskytter. :)
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 19:27 #3
100.000.000 brugere tager vel ikke fejl

m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 19:29 #4
http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

du vælger selv hvilket sprog du vil hente den på

+

registrering her

http://www.avast.com/eng/home-registration.php

den virker i 60 dage uden men så lukkes den
03. december 2009 - 19:31 #5
Velkommen til E. ...
Se også -> http://www.spywarefri.dk/sikkerhedspakken/
Avatar billede b-and Novice
03. december 2009 - 19:32 #6
Hvis du vil ha' en "ALT I ÈN" løsning, så er ESET nok den sikkerhedspakke som bruger mindst resurser…

http://www.eset.dk//
Avatar billede Chrlol Nybegynder
03. december 2009 - 19:48 #7
Okay, så var jeg ikke helt galt på den selv :D,
Men er den Gratis Avast så nok til at beskytte min computer eller vil i mene jeg skal have noget mere?
Avatar billede preppydude Nybegynder
03. december 2009 - 21:09 #8
Gratis Avast har beskyttet min PC i mange år. Så ja, det vil jeg helt sikkert mene. :)
Avatar billede Chrlol Nybegynder
04. december 2009 - 10:08 #9
hmm ja okay..

forresten : http://www.pcworld.dk/art/11312?a=rss&i=0

ja Avast har været ramt af Paranoia!
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2009 - 10:16 #10
??????
du afviser et af de bedste gratis programmer og lukker.

alle virus programmer uden undtagesle har på et eller andet tidspunkt været til debat på internettet - men avst er det der er mindst besvær med af alle - der er da bedre den er lidt mere ihærdig en det modsatte

jeg tror der er flere der heller ikke fatter hvorfor du spurgte
du kunne da have ventet til der kom flere tilbud.
Avatar billede Chrlol Nybegynder
04. december 2009 - 11:00 #11
hmm nej jeg afviser det ikke, jeg har indset at jeg ikke kan få noget der er bedre end det jeg har uden at betale, jeg pointede bare ud at de lige har haft et problem...

altså tag det roligt.
Avatar billede Chrlol Nybegynder
04. december 2009 - 11:03 #12
Men hvis det er fordi du gerne vil have points, så laver jeg da gerne en ny tråd med det samme, hvor du kan få dine points...
Avatar billede Slettet bruger
04. december 2009 - 11:51 #13
#13
nej det er jeg lige glad med - engang med tiden kommer jeg måske øverst på point tavlen og hvad så - kan jeg bruge det til noget --næh.

jeg har i alle årene før jeg opdagede avast brugt norton og macafee på skift indtil de begyndte at koste.

jeg nægter simpelt hen at betale for noget som de måske selv sidder og fremstiller hvis salget dykker.
DET GØR DE SELVFØLGELIG IKKE men de kunne godt - tænk lige tanken!!!!!!

for et år siden lavede jeg en del virus arbejde for kammerater der havde hentet pirat software fra (hemmeligt navn)pudsigt at alle vira lå lige i deres programmer - tænk lige tanken.

der er ikke noget der er sikkert her i verden og bestemt ikke internettet hvor bl.a små snedige slubberter sidder og laver utyske streger --- søg på youtube f.eks hacking og så videre

nok om det og hvis du vil smide penge ud af vinduet på et virus program er det jo dit valg.

vi må bare glæde over at vi har sådan et godt alternativ til vores interesser.

m.v.h
Avatar billede Chrlol Nybegynder
04. december 2009 - 12:37 #14
hmm, den her diskussion er meningsløs, jeg har taget det som du har skrevet til mig og beholder Avast, jeg har aldrig sagt jeg absolut skal ha det væk, jeg har spurgt efter et alternativ der muligvis er bedre og ikke tungere.
END;