Avatar billede subscorpio Nybegynder
02. december 2009 - 13:08 Der er 3 kommentarer

HTTPObj.GetURL - Hent browserens sessions/cookies?

Kære Eksperter,

Med udgangspunkt i dette script:

<%
Set HttpObj = Server.CreateObject("AspHTTP.Conn")
HTTPObj.Url = "http://www.side1.dk"
Response.Write HTTPObj.GetURL
%>

- Jeg skal hente nogle fodboldresultater fra en fodblodklubs hjemmeside(side1), som jeg vil have ind på min egen hjemmelavet "startside" (www.side2.dk)
- Siden skal altså hentes fra et andet webhotel, hvor jeg ikke har nogen form for administrativ adgang.

Jeg har før hevet sider ud via HTTPObj.GetURL.
Men problemet her, er at "man" skal have logget sig ind på www.side1.dk
før den vil hente f.eks. www.side1.dk?kamp=217

Jeg lavede først et javascript hvor den automatisk loggede mig ind på www.side1.dk, således at browseren havde registeret at jeg var logget ind.
Men det hjælper ikke, HTTPObj.GetURL bliver ikke logget med ind, og html-koden der bliver hentet er fra "Log ind siden"

Nu er gode råd dyre? ;-)
Avatar billede subscorpio Nybegynder
02. december 2009 - 21:02 #1
Hmm jeg synes at eksperten.dk er blevet meget sløv efter det nye layout gik i luften :-/
Avatar billede subscorpio Nybegynder
02. december 2009 - 22:39 #2
Jeg gir 1000 points, ved godt det er klamt - men jeg er lige ved at få grå hår!
Avatar billede subscorpio Nybegynder
30. januar 2010 - 19:03 #3
Er der nogen der kan anbefale at jeg flytter tråden til en anden kategori?