Avatar billede snowmaker Nybegynder
02. december 2009 - 10:13 Der er 6 kommentarer

Vurdering på en laout.

Jeg har det sidste månde sat og lavet denne side.
Jeg blivet spurt om jeg kunne prøve at lave en laout.

Men pasone som jeg lavet den til har droppe det. Damm
Når til sagen hvad syndes i om siden.

Det skal siges det er lavet i html og derfor inden vilde ting til den. da jeg ikke er sådan en som kan en masse med php og den ander scripts.

point til den sidste tråd "undtage mig selv"
Avatar billede flope Nybegynder
02. december 2009 - 10:55 #1
må vi få et link?
Avatar billede snowmaker Nybegynder
02. december 2009 - 11:15 #2
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
02. december 2009 - 11:56 #3
Det ser da meget godt ud. Jeg ville dog lave siden lidt bredere, og gøre teksten lidt større under f.eks. "klasser". Det med tekststørrelsen ser dog ud til at være med vilje, da det ellers ikke kan holde sig inden for din faste sidelængde. Men det er virkelig anstrengende at læse i min mening.

Under Kontakt ville jeg sørge for at brev-ikonet og telefon-ikonet var lige under hinanden. Altså så de ikke står skævt i forhold til hinanden.
Avatar billede flope Nybegynder
02. december 2009 - 12:11 #4
Er det lavet i et WYSIWYG-vindue? Synes at koden ser sådan ud
Avatar billede snowmaker Nybegynder
02. december 2009 - 18:22 #5
jeg er ikke så hub på hvad de forskælige betensler er. "WYSIWYG-vindue?"
så ved ikke.

men vil tror heder sådan. Og siger tak for respons. hvis i har flere til følser . så skriv jeg lukker denne har om ca 7 dage.
Avatar billede dork Nybegynder
12. december 2009 - 17:17 #6
WYSIWYG = What you see is what you get.
Det er en editor du kan sætte fx. en side op med billeder osv, og så generere den koden. Det ender bare med alt for meget uoverskuelig kode hvis jeg ikke tar fejl.. :)