Avatar billede Skillzmize Nybegynder
30. november 2009 - 15:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken NAS skal man vælge?

Hej Eksperter

Jeg skal bruge en nas. Den skal have noget meget brugervenligt software, den skal være stabil, og VIRKE! Den skal kunne tage automatisk backup af filmapper, film, billeder osv.

Pris skal være omkring 1000,-

hvad siger i? :)
Avatar billede snabeljan Nybegynder
01. december 2009 - 09:54 #1
1000,- tror jeg er for lidt! Det bedste produkt (i min optik ihvertfald) er Synology.

Se evt. her: http://www.synology.com/enu/products/DS109j/index.php

Koster ca. 1500,- og så skal der en supporteret harddisk i også - men der kan du jo vælge forskellige størrelser!
Avatar billede justrace Novice
11. december 2009 - 01:20 #2
Med de krav kan du sikkert ikke finde noget der fungerer, andet end lige på hastigheden man bliver gråhåret.
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
23. februar 2010 - 08:49 #3
Fik ikke brug for en nas, men tak for hjælpen ellers :)
Avatar billede snabeljan Nybegynder
23. februar 2010 - 10:43 #4
Men kunne du så ikke skrive om hvilken løsning du valgte istedet for !!!