Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 22:49 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Test mit community i absolut beta!

Jeg kunne godt tænke mig at der var nogen der afprøvede mit community og gav mig feedback på om det virker fornuftigt.

I skal ikke prøve at skrive <a href=\"\">haha</a> og andre sjove sql/html sætninger, da jeg ikke har lavet den del færdigt endnu. Det bliver som her på eksperten, hvor man kan skrive html som alm. tekst.

Adressen: http://www.datefinder.dk/divxit.dk og vælg det sidste menupunkt \"Community\" og test så mine mail/venner/blokader funktioner. Endnu er mit forum ikke færdigt. Såeh..

Måske skal det nævnes at I gerne må oprette nogle testprofiler, der bliver slettet senere. Ellers brug:

Profilnavne: haha, test2, nam
Alle med password: rfr

Det meste af sitet er tomt, men community er det i skal tjekke. Brugervenlighed, er det intuitivt osv.
Avatar billede realone Nybegynder
15. juli 2001 - 22:53 #1
Virker forum ikke..??
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 22:54 #2
Nope..ikke endnu..
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. juli 2001 - 00:25 #3
prøvede at oprette en bruger. men kan ikke scrolle så langt ned at der kommer en submitknap.

meny og al anden tekst er ubehageligt lille.

rimeligt intuitivt - sålangt som jeg kom :)

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. juli 2001 - 00:27 #4
mine \"large fonts\" i windows eksploderer din omhyggelige tabel en smule.
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2001 - 06:40 #5
jakoba> Hvilken browser? Vel ikke Opera..*S*

Menu og anden tekst er sikkert som det skal være, og jeg har faktisk planer om at rykke til et stylesheet der låse fontstørrelserne. (Bite me Jakob Nielsen!)

:)
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. juli 2001 - 09:12 #6
Browseren er Netscape6.
Avatar billede zoidberg Nybegynder
16. juli 2001 - 14:50 #7
hvide links på lyseblå baggrund = not a good idea!

Ellers virker det sgu ok hos mig, men jeg bruger også IE!
Avatar billede zoidberg Nybegynder
16. juli 2001 - 14:52 #8
Scroll virker i øvrigt godt nok hos mig i NS6!
Avatar billede zoidberg Nybegynder
16. juli 2001 - 14:55 #9
Hmm... tilbage-knappen i NS virker ikke, så det ville nok være en idé med en tilbage knap på siderne!
Avatar billede hellhunter Nybegynder
17. juli 2001 - 10:06 #10
Alt for langsom !
Loadtiden er for lang og jeg kører endda T3+
Avatar billede Slettet bruger
17. juli 2001 - 16:53 #11
hellhunter> Du tror ikke det er din line den er gal med?

Sidder selv på Stofa, og her går det pænt stærkt (2-3 sek.)
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2001 - 21:14 #12
Hmm, ikke mange svar...