Avatar billede racer2it Nybegynder
29. november 2009 - 11:12 Der er 9 kommentarer

Skrift Logo

Hejsa alle i dejlige mennesker , nu er det en del tid siden jeg har været på siden , men sjovt nok nu hvor jeg ikke kan finde ud af det selv falder min første tanke på EXP.dk.

jeg er i gang med at lave min hjemmeside men mangler et logo. nu har jeg fundet ud af hvad jeg vil ha , men jeg kan ikke selv finde ud af og lave det:

inde på cliche.dk har de et logo (deres skrift hvor C er lavet inde i en kasse) det syntes jeg er mega nice . Jeg vil meget gerne ha det samme bare hvor der står Aagaard.nu og hvor det så er A`et der indremmet.
samme størelse og samme farve.

billede skal være gennemsigtig så det ikke har en "fast baggrund"

håber at der er en som vil hjælpe mig og kan lave sådan nogen .

mvh Patrick
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
30. november 2009 - 11:11 #1
Det kan jeg hurtigt lave for dig, abre så du har en idé om hvad jeg kan har jeg et site her du kan se..

www.dkurt.dk/servalle
Avatar billede racer2it Nybegynder
30. november 2009 - 18:32 #2
men vil du lave det for point ?
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
01. december 2009 - 09:53 #3
Nej går ikke så meget op i point, kan vi finde en anden betalingsmåde?
Avatar billede racer2it Nybegynder
01. december 2009 - 12:25 #4
hvad er prisen ?
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
01. december 2009 - 12:53 #5
jamen tænker at jeg skal bruge 3 timer på den. så 300kr.
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
01. december 2009 - 13:04 #6
Skriv på min mail: mm@dkurt.dk  Så finder vi ud af noget :)
Avatar billede racer2it Nybegynder
01. december 2009 - 13:38 #7
jeg har skrevet til dig
Avatar billede dondy-kurt Nybegynder
01. december 2009 - 13:45 #8
på hvilken mail?
Avatar billede racer2it Nybegynder
01. december 2009 - 14:10 #9
mm@dkurt.dk