Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
28. november 2009 - 11:27 Der er 12 kommentarer

Design af Banner til ny hjemmeside

Min kæreste har lige skiftet design og navn på hendes hjemmeside, så den nu hedder www.MissLux.dk

Jeg mangler en god banner designer, som kan lave fx. 4 stk banner evt. i flash.

Det kan evt. være banner som http://www.u-man.dk/works/btrend/, hvor forskellige produkter bliver vist og så med en beskrivelse.

Skriv hvis du er interesseret
Avatar billede flashion Nybegynder
28. november 2009 - 12:30 #1
Hvis du kan skaffe billederne, så kan jeg godt prøve at lave noget banner i flash ;)
Avatar billede kristianlist Nybegynder
28. november 2009 - 13:14 #2
Jeg kan sagtens lave noget bedre i flash :)
Bare send mig en pm, så kan vi finde ud af noget.
Avatar billede flashion Nybegynder
28. november 2009 - 14:07 #3
Kristian...
Først om fremmest vil jeg sige at jeg gerne vil tro på at du eventuelt kan lave noget bedre end jeg. Men hvordan i al helvede kan du tillade dig at drage den påstand uden at vide hvad jeg kan lave?
Som sagt, siger ikke jeg er bedre end dig, eller måske ikke engang i nærheden af hvad du kan. Men du kan heller ikke vide om jeg er det, hvem ved, måske var jeg mange gange bedre end dig.

Jeg forventer ikke noget svar, men håber du vil tænke over det, bare lige til anden gang. Tak.
Avatar billede kristianlist Nybegynder
28. november 2009 - 14:21 #4
flashion du har misforstået mig fuldstændigt!
Jeg mente at jeg sagtens kan lave noget bedre end de banners han selv har linket til :)
Som du selv siger, har jeg overhovedet intet sammenlignings grundlag i forhold til dig, så det kan jeg ikke udtale mig om :)
Men jeg kan godt se hvorfor du misforstod mig, for det var ret vagt formuleret.
Avatar billede mall Nybegynder
28. november 2009 - 22:15 #5
flashion -> Der linkes til: http://www.u-man.dk/works/btrend/ , hvorpå der er flash banners.. Mon ikke det er dem kristianlist hentyder til?

Slå koldt vand i blodet..
Avatar billede flashion Nybegynder
28. november 2009 - 23:27 #6
Jo, undskyld. Mig der misforstod den "lidt".
Jeg undskylder sku mange gange der, var vist lidt for hurtig ude. Sorry :)
Avatar billede justrace Novice
02. december 2009 - 15:51 #7
Du vil sandsynligvis selv kunne lære at lave den slags bannere på et par timer. Det vil da i længden være ret billigere da der sikkert skal nye produkter til løbende. :)

Det kræver selvfølgelig at du investerer i Adobe Flash.
Avatar billede kristianlist Nybegynder
06. december 2009 - 23:24 #8
Jeg går ud fra at jeg tager pointsne?
Avatar billede justrace Novice
06. december 2009 - 23:32 #9
Har du løst opgaven, eller.. ?
Avatar billede kristianlist Nybegynder
06. december 2009 - 23:39 #10
Jeg har lavet bannerne til ham :)
Avatar billede justrace Novice
06. december 2009 - 23:46 #11
Det var også bare for at få løsningen, da mange spm. bliver lukket med uafklaret slutning.
Avatar billede kristianlist Nybegynder
06. december 2009 - 23:59 #12
Jamen jeg er også ret ny her, så det skal jeg nok huske fremover.
Men ja, jeg designede 4 bannere i flash og gif til ham.