Avatar billede Slettet bruger
27. november 2009 - 17:33 Der er 1 løsning

Dele til en chenbro ES34069

Hej alle

Jeg ligger inde med en Chenbro ES34069(http://www.midtdata.dk/hardware_1000136706_Chenbro-ES34069H-111.html) Som jeg gerne skulle havde til at køre, men skal jo bruge et bundkort, ram og harddiske, men hvad ville du personligt købe unden at det koster spidsen af en jetjager...

Skal primært bruge den som nas-server så jeg kan komme på den fra alle computeren i hjemmet og hente filer, så skal den bruges til backup af foto skulle havde (raid1 må være fint) og som media-server, har et par internet-radioer så de skulle også gerne kunne hente musik der fra. og med tiden skal der sættes noget ftp/webserver op på den
Avatar billede Slettet bruger
01. maj 2011 - 18:20 #1
lukket der er indkøbt lidt isenkram