Avatar billede Hansx Nybegynder
25. november 2009 - 12:10 Der er 3 kommentarer

Ønsker Postnr ,by og Bilmærker og modeller gemt i basen

Hej alle sammen,

jeg stå i et lille problem og håber nogen af jer her kan trække mig ud af det.:)

Jeg skal til min website bruge en liste over bil mærker og deres modeller...ligesom dem på bilbasen.dk

Jeg har også brug en tabel i basen som skal indeholde post og by ...

Hvordan kan jeg får disse oplysninger...Jeg håber ikke jeg skal indtaste manualt???!!!

Hvis jeg skal indtaste dem manualt, er det så ULOVLIGT , jeg kopier alle bilmærker og modeller direkte fra bilbasen ...??
Avatar billede 2c Nybegynder
25. november 2009 - 12:33 #1
Hej,

Jeg har lavet en excel fil der indeholder alt information vedr. region->Kommune ->postnummer og by.

Se den her:
http://www.clauskc.dk/serenety/archives/165-Region-Kommune-Postby.html#comments

Er det noget du kan bruge?
Avatar billede kdasummer Nybegynder
25. november 2009 - 12:57 #2
du må gerne kopiere alle de modeller såvel som mærker bilbasen.dk har listet. det har de ikke ophavsret på. men hvis du vil kopiere selve annoncerne derinde, så bliver det lidt problematisk.
Avatar billede Hansx Nybegynder
27. november 2009 - 21:31 #3
Virklig ingen som ved hvor man kan download bilmærker og modeller??