Avatar billede soil1337 Nybegynder
23. november 2009 - 22:18 Der er 1 kommentar

Ny bærbar.

Hej folkens,

Jeg står og kigger på ny bærbar, og den må koste mellem 6 og 7000kr.
Jeg har kigget på en MSi GX623, men er lidt ked af, den ikke kan opgraderes med flere ram.

Den skal kunne trække diverse spil som WoW, Left 4 dead og i den klasse. Intet vildere. Skærmen må ikke være over 15.4, da det også er til skolebrug.

Kan I anbefale denne computer alligevel, eller noget tilsvarende til den tilsvarende prisklasse?

På forhånd tak venner.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2009 - 08:00 #1
sådan en fætter har jeg lige givet min kone med vista på og den en windows 7 med i handelen til 188,- kr for forsendelsen

acer 7738g

http://shopping.kelkoo.dk/ssc-113501-acer-7738g.html

m.v.h