Avatar billede Messi1993 Nybegynder
21. november 2009 - 12:14 Der er 2 kommentarer

Msn Chat Historie?

Er der nogle der kender et sted hvor at man kan se hvad man har skrevet med sine venner med på msn selvom man ikke har gemt det. Og selvom man ikke har haft "Automatically keep a history of my conversations" til.
Avatar billede skau Nybegynder
21. november 2009 - 13:06 #1
Jeg har selv ledt efter det og efter megen læsning i forskellige fora og M$ hjemmeside har jeg fundet ud af, at det kan man ikke (vi havde et problem hvor et barn var ved at blive smidt ud af skolen pga noget han angiveligt skulle ha skrevet (ikke mit dog)) så nej - det kan du ikke.

Mit råd er hurtigst muligt at slå historikken til
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
23. december 2009 - 00:22 #2
Dokumenter>modtagne filer>%din-email% og find vedkommende du snakkede med' email, så skulle der gerne kommme historik over tidligere beskeder
___
Casper