Avatar billede nielswb Novice
19. november 2009 - 13:41 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

anvendelse af listeværdier

Hej eksperter  :-)
Hvordan anvender jeg de værdier/poster, som er markeret på en liste?
I en formular har jeg en liste med nogle biler. Hvis jeg har markeret f.ex. 5 af dem, hvordan kan jeg så få udskrevet en rapport med de 5 valgte biler (eller i øvrigt anvende de markerede elementer)?

%) Niels
Avatar billede nielswb Novice
19. november 2009 - 13:47 #1
PS - da jeg også skal have beregnet en gennemsnitsalder på de valgte (yderligere opdelt på funktion) er det vel nødvendigt at oprette en tabel med de udvalgte poster? eller??
Avatar billede terry Ekspert
19. november 2009 - 13:52 #2
Avatar billede terry Ekspert
19. november 2009 - 13:54 #3
Avatar billede terry Ekspert
20. november 2009 - 16:50 #4
can you use these links?
Avatar billede nielswb Novice
23. november 2009 - 09:20 #5
Hi Terry

I've started the programming following the 2. link - but i wish i had more time to the job...
Avatar billede terry Ekspert
23. november 2009 - 10:04 #6
take all the time you need, and get back if you need further help.
Avatar billede nielswb Novice
25. november 2009 - 09:24 #7
Alles klappt!  :-)

Thanks - if you post some kind of answer i can release the points.
Avatar billede terry Ekspert
25. november 2009 - 09:38 #8
Here it comes :o)